דויד, בוגר בגילו הביולוגי אך לא בנפשו ועדיין לא מסודר כלכלית ומשפחתית, מחליט להתבגר ולהכניס קצת סדר לחייו. ואז הוא מגלה שיש לו 533 ילדים...סרט מפתיע, מהנה, אנושי ומצחיק. דרמה קומית עטורת פרסים מאת קן סקוט

סרט מפתיע, מהנה, אנושי ומצחיק. דרמה קומית עטורת פרסים מאת קן סקוט


תקציר

דויד, בוגר בגילו הביולוגי אך לא בנפשו ועדיין לא מסודר כלכלית ומשפחתית,  מחליט להתבגר ולהכניס קצת סדר לחייו. ואז הוא מגלה שיש לו 533 ילדים...142 מתוכם פונים לעורך דין כדי למצוא מי אביהם הביולוגי. דויד, למרות היותו אדם מפוזר ולא מצליח כמעט בדבר ששם עליו ידו, הוא בכל זאת מצליח להתחבב על הבריות. קומדיה מקסימה וכובשת לב, על הורים, ילדים ועל התמודדויות  שונות בחיים.

 

דבר הבמאי

בתחילה מרטן פטי, שותפי לכתיבה ואנירצינו לכתוב סרט על גבר שיש לו הרבה ילדים, רצינו לכתוב קומדיה על אבהות. אז הלכנו לכיוון של משהו שנראה היה לנו קיצוני. תורם זרע שיש לו 150 ילדים. חשבנו שמספר כל
כך גדול זה יצור מצבים קומיים טובים. אבל חששנו שזה ייתן תחושה של חוסר אמינות לסיפורשלנו. חודש מאוחר יותר, במהלך הכתיבה, פורסם בכל אמצעי התקשורת סיפורו של תורם זרע שגילה שיש לו 500 ילדים.

הופתענו מאד שהמספר שבחרנו לגיבור שלנו עוד קטן לעומת המציאות. אז הנה ספור אמין יותר על גבר המגלה שהוא אביהם של 533 ילדים.


על קן סקוט

תואר בתסריטאות מאוניברסיטת קוויבק במונטריאול בשנת 1991. סרטו הראשון באורך מלא "החיים אחרי האהבה", זכה בחמש מועמדויות לפרס הקולנוע הקנדי-צרפתי.

כתב תסריטים רבים עטורי פרסים ושבחים."סטארבק - תורם סדרתי" הוא סרטו השני כבמאי.


מרטן פטי - שותף לתסריט. כותב לבמה, לרדיו, לעיתונים שונים ולטלוויזיה.מופיע באופן קבוע כמארח וקומיקאי בערב הגאלה "רק בשביל לצחוק". זכה ב - 8 פרסי אוליבייה על הצגות היחיד שלו.


על השחקנים:

פטריק הוארד (Patrick Huard)

שחקן, קומיקאי, כותב, מנחה, במאי ומפיק. ציין לאחרונה 20 שנה בעולם השעשועים.

הופיע ב - 15 סרטים, ביניהם הסרט על פי התסריט הראשון של קן סקוט וכן בסרט "שוטר טוב, שוטר רע", הסרט המצליח ביותר בהיסטוריה של הקולנוע הקנדי שלכתיבתו היה שותף. בנוסף הופיע בסרט "פאנקי טאון", הסרט המצליח ביותר בקנדה הצרפתית בשנת 2011.

ב - 2012 חזר דויד לבמה למופע יחיד, 12 שנים לאחר המופע הקודם שלו. הופיע למעלה מ 1200 פעם במחזהו של אריק בוזיגיאן : "שיחות רדיו". מופיע בתוכנית star academy  בה הוכיח את יכולתו הרבה ללמד אחרים את מה שהוא יודע.

בטלוויזיה הופיע בתפקידים מגוונים: בחורים טובים, בחורים רעים ואף דראג קווין.

מארח ומנחה ערבי גאלה, ערבי פרסים של תעשיית הקולנוע, תוכניות רדיו ועוד. ב - 2007 ביים את סרטו הראשון שהיה לסרט המצליח בקנדה הצרפתית באותה שנה.



ג'ולי לה ברטון

הופיעה בשורה ארוכה של סדרות וסרטי טלוויזיה, ובשורה ארוכה של סרטים בקוויבק, הייתה מועמדת לפרס הג'יני – האוסקר הקנדי על תפקידה כאשתו של כוכב ההוקי הקנדי המפורסם מוריס רישאר בסרט על פי תסריט מאת קן סקוט.

 
אנטואן ברטרן

החל את הקריירה שלו על הבמה בשנת 1991. בהצגה "אשת האופה". ומיד אחר כך הופיע בשורה ארוכה של הצגות תיאטרון. השתלב בכמה סדרות טלוויזיה מצליחות. ובסרטים קנדיים צרפתים. הוא מנחה שותף בתוכנית
הטלוויזיה המצליחה – "הטלוויזיה של הילדים".


מי הוא סטארבק האמתיתי ?

פר הרבעה מפורסם ששמו המלא: הנוברהיל סטארבק

1979 - 1998 , הפר הוותיק ביותר שזרעו נשמר במרכז להזרעה מלאכותית. בשנות השתעים היה במקום הראשון ברשימת הפרים בעלי איכות הזרע הטובה ביותר הוחזק על ידי אחד מבניו או נכדיו.

 

נכתב ובויים על ידי: קן סקוט Ken Scott

שותף לכתיבה
מרטן פטיPetit   Martin

הפקה : אנדרה רולו , סרטי כרמל

ניהול הפקה: דני רוזנר

צילום: פייר ג'יל

עיצוב אמנותי: דניאל לברי

עריכה
איבן טיבו

מוסיקה: דויד לפלש

תלבושות: שרון סקוט

 

משתתפים

דויד ווזניאק: פטריק הורא

ולרי: ג'ולי לה ברטון

עורך הדין של דויד: אנטואן ברטרן

אחיו הבוגר של דויד: דומיניק פילייה

אחיו הצעיר של דויד: מרק בלנג'ה

אביו של דויד: איגור אובדיס

אנטואן: דויד מיקאל

 

קנדה, 2011 109 דקות, צרפתית – תרגום לעברית ואנגלית

הסרט מופץ על ידי סרטי נחשון בע"מ, בסינמטק תל אביב וברחבי הארץ


חנה דרורי קשי


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה