תערוכת אוצרות הקיסרות הסינית



הצעה שראשון לציון תשמש בסיס להצגת תערוכה של אוצרות הקיסרות הסינית

בביקור שקיים מנהל קשרי החוץ של העירייה יצחק אורן בעיר התאומה טיאנג'ין, הוצע שראשון לציון תשמש בסיס להצגת תערוכה של אוצרות הקיסרות הסינית, המוצגת דרך קבע בטיאנג'ין. מדובר בתערוכה העשירה ביותר של אוצרות הקיסרות, שגירסה ניידת שלה יצאה עד עתה מסין רק בהזדמנויות נדירות.

טיאנג'ין היתה בעברה שטח חסות בינלאומי של אנגליה, צרפת ומדינות נוספות. לכן נמלט לשם אחרון הקיסרים עם מרבית אוצרות הקיסרות, הנמצאים היום במוזיאון שגודלו קרוב לזה של איצטדיון.

יצחק אורן: "הצגת התערוכה מחוץ לסין היא אירוע נדיר ומרהיב ביופיו. אנו בראשון לציון מתחילים לעבוד על העניין ומחכים בקוצר רוח לארח את התערוכה".
בטיאנג'ין  גילו התלהבות רבה בשיחה על פוטנציאל הקשר עם ראשון לציון. בין השאר, הוצע לפעול בזמן הקרוב ביותר להזמנת התזמורת הסימפונית ראשון לציון למסע הופעות בסין. כזכור העבירה טיאנג'ין לראשון לציון מתנה פסל סיני רב ערך, עם חנוכת פארק ערים תאומות ובו חלקת גן של טיאנג'ין, הבולטת בפגודה היפהפייה שבה.

נציב החקלאות של טיאנג'ין גילה גם הוא עניין רב בקשר עם מכון וולקני הנמצא בתחומה של ראשון לציון. בתחום שיפוטה של טיאנג'ין נמצאים לא פחות מאלפיים כפרים (!) ולעיר יש עניין רב ליישם בהם טכנולוגיות חדשות של חקלאות והשקייה.

ממשלת העיר טיאנג'ין רואה בקשר עם ראשון לציון גם פתח להזדמנויות עסקיות הקשורות לתעשיות עתירות ידע.
 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה