המכללה למינהל -במגמת התרחבות



המכללה למינהל ביקשה מהעירייה להקים קמפוס נוסף בראשון לציון בשכונת רמת אליהו.

המכללה למינהל ביקשה מהעירייה להקים קמפוס נוסף בראשון לציון בשכונת רמת אליהו. הבקשה עלתה במהלך ביקור שערך ראש העיר, דב צור, במכללה ביום חמישי שעבר.

פרופ' זאב נוימן, נשיא המכללה למינהל, שוחח בעניין עם צור ושמע את תמיכתו העקרונית ברעיון. פרופ' נוימן אמר כי הקמת הקמפוס ברמת אליהו תאפשר להגביר את שיתוף הפעולה בין המכללה לקהילה בעיר. צור ענה כי "שיתוף פעולה כזה יהווה תרומה גדולה לעיר ראשון לציון. נהיה מוכנים להפוך עולמות כדי לסייע. יש שטחים המתאימים ככפפה ליד למוסד אקדמי שכזה".

נושא אחר שעלה בפגישה הוא הקמת קאנטרי קלאב במערב העיר שישרת את תלמידי המכללה ותושבי האזור. השטח המיועד ממוקם בחלק הדרום מערבי של השטחים הפתוחים ליד חניון המכללה. צור הגיב בחיוב על הדברים ואמר כי הוא רואה בתוכנית צורך עירוני.

נוסף על כך, העלה פרופ' נוימן בפני ראש העיר את הצורך בתכנון עתידי של מערכת הסעות שתופעל על ידי העירייה, ותסיע סטודנטים מתחנת הרכבת העתידית הנבנית על נתיבי איילון לעבר המכללה. צור אמר בתגובה כי יבחן את האפשרות.

סוגיה נוספת שהעלה פרופ' נוימן בפני צור היא הצורך בהוספת מקומות חניה בקמפוס המכללה. נוימן ביקש את סיועו והתערבותו של ראש העיר מול הרשויות השונות, וציין כי מצוקת החניה מורגשת כבר כעת. בשנה הבאה, עם מעברו של בית הספר לתקשורת מתל אביב לקמפוס בראשון לציון המביא איתו כ-1,500 איש נוספים הצפויים להגיע עם רכביהם, צפויה מצוקת החניה במקום לגבור.

כן ביקשו במכללה סיוע מהעירייה בהקמת מעונות חדשים לסטודנטים עד שנת 2013. אז אמור מספר הסטודנטים בה לגדול ל-15 אלף


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה