פסטיבל "הכדור בידיים שלנו"



הפסטיבל האקולוגי הססגוני לכל המשפחה, היתקיים בפארק נאות שיקמה במהלך חול המועד.

העיר ראשון לציון בהפקת החברה העירונית ממשיכה בעידוד המודעות לתחום איכות הסביבה אירחה זו הפעם השנייה את פסטיבל "הכדור בידיים שלנו".

הפסטיבל האקולוגי הססגוני לכל המשפחה, היתקיים בפארק נאות שיקמה במהלך חול המועד (יום חמישי ושישי פסח, 1-2 באפריל ) בשעות 10:00-17:00.

 
 על הבמה המרכזית כיכבו להקות קצב, מחול ושירה מקומיות והצגות ילדים (צילום: אבי קקון)

הפסטיבל שמיועד לגדולים ולקטנים, הציע שלל פעילויות מהנות ומעשירות, מעודד חשיבה אקולוגית ומקדם את הפעילות לשמירה על איכות הסביבה ושילובה בחיי היום יום.

 

לקהל המבקרים הוצעו סדנאות אקולוגיות מהנות המתאימות לכל המשפחה, מיצגים חברתיים והסברה לקידום הידע ושינוי דפוסי ההתנהגות בתחום איכות הסביבה ובתחום הפחתת הפסולת.

כמו כן על הבמה המרכזית כיכבו להקות קצב, מחול ושירה מקומיות והצגות ילדים כגון "טררם קידס"- מצילים את העולם ו"הקרקס הירוק" שעסקו בנושאי איכות הסביבה.

 

השנה הפסטיבל, היתקיים ביוזמת ראש העירייה, דב צור וחברת המועצה ומחזיקת תיק איכות הסביבה, יפעת מאירוביץ- יפת. הפסטיבל התמקד בתחום הפסולת והמיחזור והציג עולם זה בצורה חווייתית ומרתקת.

את הפסטיבל כיבד השר להגנת הסביבה מר גדעון ארדן שהגיע עם פמלייתו, עבר יחד עם ראש העיר בין הסדנאות ואף היה שותף במיצג מלא ברחבת הכדורסל המקומית.

 
 השר להגנת הסביבה מר גדעון ארדן במרכז יחד עם ראש העיר, דב צור וחברת המועצה ומחזיקת תיק איכות הסביבה, יפעת מאירוביץ- יפת. (צילום: אבי קקון)

השר ניצל את ההזדמנות לנאום ולהודות לראש העיר, למחזיקת תיק איכות הסביבה, יפעת מאירוביץ- יפת, ולתושבי ראשון לציון על אירוח הפסטיבל ועל ההשתתפות הערה.
 

 
 
 
 
 

לצפייה בתמונות נוספות מהאירוע לחץ כאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה