נחנך גן כורש בנווה חוף



עיריית ראשון לציון סיימה לאחרונה את עבודות שיפוץ גן כורש בשכונת נווה חוף בעלות של כ – 700 אלף ₪.

עיריית ראשון לציון סיימה לאחרונה את עבודות שיפוץ גן כורש בשכונת נווה חוף בעלות של כ – 700 אלף ₪. גן כורש נחנך בסוף השבוע בטקס חגיגי במעמד ראש העיר, דב צור, מנכ"ל העירייה פרנקו גונן, חבר המועצה אייל מושיוב ומנהל אגף תכנון ופיתוח נופי אורי זיגרון. על ביצוע הפרויקט אמונים עובדי האגף לפיתוח נופי במינהל איכות הסביבה בעירייה. במסגרת העבודות רוצף שטח הגן, הוצבו מתקני משחק חדשים ומעוצבים, הותקן משטח גומי ונעשו עבודת גינון והשקיה.

גן כורש הממוקם מול בית הספר לכבאות בנווה חוף ברחוב חיל האוויר, הוא הגן הציבורי הראשון בו הותקן מתקן משחקים בעיצוב מיוחד וכן הותקנו בו ספסלי ישיבה לקהל הרחב בעיצוב מיוחד וחדשני. על עיצובם של ספסלים אלו אחראי האדריכל עמית גורדון. מתקני המשחקים המעוצבים בצורת כבאית והליקופטר הוקדשו בכיתוב מיוחד ללוחמי האש שפעלו באסון הכרמל שארע לפני כחודש כהוקרה על גבורתם ותרומתם למדינה ולאזרחיה.

ראש עיריית ראשון לציון, דב צור: "אני רואה את ההשקעה בפיתוח ובחידוש הגנים הציבוריים כיעד מרכזי בעשייה העירונית. שדרוג הגנים בכלל וגן כורש בפרט מהווה רק חלק קטן מההשקעה שלנו ברחבי העיר ואנו מתחילים לראות את פירות ההשקעה הרבה שלנו. אנו שוקדים על פיתוחם של גנים נוספים ברחבי העיר ואנו נמשיך לפעול במשנה מרץ לקידום היעדים שהצבנו לעצמו בשיפור פני העיר גם בשנה החדשה שהחלה זה עתה".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה