פליקס חלפון נאשם בביצוע מעשה מגונה בצעירה



פליקס חלפון, ניצב בימים אלה במרכזה של פרשה מביכה. הוא נאשם בביצוע מעשה מגונה בצעירה בת 26 שעימה בילה ובכך שאיים על חייה ואף נמלט מהשוטרים שעצרו אותו.

פליקס חלפון, ניצב בימים אלה במרכזה של פרשה מביכה. הוא נאשם בביצוע מעשה מגונה בצעירה בת 26 שעימה בילה ובכך שאיים על חייה ואף נמלט מהשוטרים שעצרו אותו.

עד לפני כחודשיים נדמה היה שחלפון עולה על המסלול הנכון. אחרי תקופה ארוכה של הסתבכויות עם כחולי המדים ורשויות החוק נראה היה שהכדורגלן

לשעבר משתקם. הוא אמור היה להתחתן בשנית בחודש הבא ואף מצא מקום עבודה מסודר בעיריית בת ים כמפנה זבל. אלא שהאיש, שבשנים האחרונות הסתבך חדשות לבקרים בפרשות חמורות, יצטרך בחודשים הקרובים להתמודד עם כתב אישום שמייחס לו עבירות חמורות של מעשה מגונה, תקיפה, איומים, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו והעלבת עובד ציבור.
 
מכתב האישום שהוגש ביום חמישי שעבר לבית משפט השלום בראשון לציון עולה כי במשך תקופה ארוכה התקשתה התביעה לאתר את כתובת מגוריו, דבר שהיה מאפשר את הגשת כתב האישום לפני זמן רב. לאחרונה, כשהתבררה כתובתו, הוחלט להגיש אותו.
 
על פי כתב האישום שהוגש על ידי התובע המשטרתי עו"ד רפ"ק אלברט זמנסקי, במאי 2009 בשעה 1:30 ברחוב בן גוריון בחולון נהג חלפון כשהוא בגילופין. ברכבו הייתה באותה עת צעירה שעימה בילה. במהלך הנסיעה, כך נטען, נישק אותה מספר פעמים. בהמשך "ניסה לנשקה בכוח שלוש־ארבע פעמים ללא הסכמתה" וביצע בה מעשה מגונה "לשם גירוי, ביזוי או סיפוק מיניים".
 
הצעירה, מתברר, התנגדה לחלפון ובין השניים פרץ ויכוח שעד מהרה הפך לתגרה אלימה. "המתלוננת שרטה את חלפון בפניו", נטען בכתב האישום, "והוא תקף אותה בכך שתפס אותה בצווארה, חנק אותה ומשך בצווארה".
 
עוברי אורח שהבחינו באירוע הזעיקו את המשטרה. לאחר שהפרידו בין חלפון לצעירה והשניים הוצאו מהרכב, הוחזק חלפון על ידי אחד השוטרים. בעוד האירוע מתברר, חלפון איים לפגוע בצעירה לעיני השוטרים. "חלפון איים עליה בפגיעה בגופה בכך שבנוכחות השוטר צעק לה: 'יא זונה בת זונה, אני אזיין אותך', ניסה להגיע אליה כדי לפגוע בה בכוונה להפחידה. המתלוננת הבוכייה אמרה לו: 'אתה לא תרביץ לי'".
 
כתב האישום מגלה שחלפון הצליח להימלט מהשוטרים. במהלך החיפושים אחריו הוא נמצא מסתתר בין שני רכבים כשהוא שכוב על הכביש. "כאשר השוטר עצר את חלפון הוא איים עליו ואמר: 'אני אזיין אתכם' והוסיף: 'אפסים, שרמוטות' והמשיך לקלל בדרך לתחנת המשטרה".
 
מיד לאחר מעצרו אמר חלפון: "זה פשוט אבסורד. שאני אטריד מינית? מדובר בידידה שלי והיא בכלל לא התלוננה על הטרדה מינית. היה ויכוח, אבל בין זה לבין לעצור אותי עם אזיקים ולעשות סיפור המרחק גדול". לדברי חלפון, בהיותו אזוק הוא הוכה על ידי שוטרת וקרוב משפחתה של הצעירה ונחבל בפניו.
 
משפטו של חלפון ייפתח בחודש הבא. השבוע הוא מסר בתגובה: "אני לא מופתע. כל הסיפור הזה הוא חרטה־ברטה. זו לא הטרדה מינית. ידעתי שהשוטר יעשה לי בעיות בכוונה. הם שכנעו אותה להתלונן נגדי. בכלל, זו היא שתקפה אותי. אני בטוח שהכול ייגמר בסדר".

קרדיט: איתי בלומנטל Mynet


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה