תגרה המונית בין שחקני מכבי ראשל"צ ומכבי ת"א



עבירה חמורה שביצעה מכבי ראשל"צ גררה תגרה רבתי במרכזה עמיר אהרון מראשל"צ בעט בעומר דבדה שלא נשאר חייב וכמעט והחזיר לו.

מדינת ישראל 2011, טורניר טרום עונה, 'גביע איגוד השופטים' בענף הכדוריד, טורניר לגיטימי והגיוני כביכול. אך דבר אחד מציג את האבסורד בענף ואולי בכלל בספורט שלנו: הטורניר נערך ללא שופטים מקצועיים מטעם האיגוד אלא כאלה שהתנדבו לכך.

 

כפועל יוצא של התנהלות המפתיעה, ברבע גמר הטורניר שנערך היום (חמישי), לא הצליחו אותם מתנדבים מסורים להשתלט על המשחק בין מכבי ראשל"צ למכבי ת"א ולפני שזה הסתיים בניצחונה של הקבוצה מעיר היין, 28:30 הוא לווה בתגרה המונית שהעיבה על המשחק ועל הטורניר כולו. ביום שני תפגשנה מכבי והפועל ראשל"צ לאחד הדרבים החמים בארצנו ואם אף אחד לא יתעשת, הדבר עלול להיגמר גרוע בהרבה.

 

כמצופה ממשחק בין שתי קבוצות צמרת הוא היה חם ופיזי והשופטים "התורנים" פשוט לא שלטו עליו. המחצית הראשונה הייתה צמודה לכל אורכה והסתיימה ב-16:16. אך הסיפור המעניין הגיע במחצית השניה שהייתה פראית.

 

שחקנים משתי הקבוצות הרשו לעצמם לבצע עבירות חמורות ביותר ולמרות זאת מכבי ת"א עם ואדים ויריץ' המצוין הצליחה לעלות ליתרון 22:26 בדקה ה-49. לצער כולם, הסיפור המרכזי של המשחק הגיע דקה ורבע לסיום.

 

עבירה חמורה שביצעה מכבי ראשל"צ גררה תגרה רבתי במרכזה עמיר אהרון מראשל"צ בעט בעומר דבדה שלא נשאר חייב וכמעט והחזיר לו. אהרון הורחק ישירות ודבדה סיים אף הוא את המשחק עם הרחקה לשתי דקות. בעקבות התגרה הופסק המשחק למשך עשר דקות.

 

לאחר מכן עוד היה כדוריד. חניכיו של גלעד מאור חזרו למשחק בעזרת מחצית מצויינת של אריאל רוזנטל ולמעשה קבעו את תוצאת המשחק 30:28 אך הכדוריד היה הדבר המשני שנזכור מהמשחק הזה.

 

קפטן מכבי ראשל"צ, יואב נאמן, שהיה קרוב לתגרה אמר: "אם לא יהיו שופטים בדרבי בשני אז כל המערכת צריכה להיות בכוננות ספיגה. אני לא חושב שהסיבה לתגרה הייתה זלזול בשופטים, אני מאשים אותנו השחקנים בבלאגן הזה. מכבי ת"א היא קבוצה מצויינת וכעת יש את הדרבי שהוא שמח ותחרותי אמנם אך לא מדובר בדרבי על אליפות".

 

כבשו למכבי ראשל"צ: גל אברהם- 8, אריאל רוזנטל- 7, פיליפ מריאן- 4, יואב נאמן- 3, עומר גרא, דניאל פרידמן ואמיר לנגליב- 2 כ"א, ברק פריד הוסף שער בודד.

 

כבשו למכבי ת"א: ואדים ויריץ', טל בלכר ואיציק חליפי- 5 כ"א, אודי סידנר- 4, עומר דבדה- 3, רנן לנדסמן ואוריאן ליפץ- 2 כ"א, רוני גבאי ונמרוד כהן כבשו שער אחד כל אחד.

קרדיט: דין אלמס one.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה