רשת ניקולטי משיקה קולקציית אביב-קיץ 2014



במסיבת עיתונאים, בסניף הדגל של ניקולטי, בראשון לציון, הכרזה היום השקת דגמי קולקציית אביב-קיץ 2014. ניקולטי משיקה קולקציית מערכות ישיבה בהשראת מגמות העיצוב האירופאיות לאביב הקרוב, והעיקריות שבהן: מערכות ישיבה צבעוניות וססגוניות בדגש על צבעים עזים ושילובי צבעים, שילובי עור ובד לצד דגמי עור קלאסיים, מעבר למערכות ישיבה גדולות ורחבות וחזרה לטרנד ישן שעושה קאמבק העונה – הקפיטונאז' .

בנוסף על דגמי מערכות הישיבה, משיקה ניקולטי קולקציה משלימה הכוללת שולחנות סלון בצורת תכשיט ופינות אוכל מרווחות ומעוצבות ליצירת טוטאל לוק לחלל הבית.

לא במקרה הוכרזה ההשקה בראשון לציון. ניר רודמן, מנכ"ל ניקולטי, אמר שסניף זה הוא לא רק סניף הדגל של ניקולטי אלא גם הסניף המוביל, כיוון שהוא מציע את הקולקציה הרחבה ביותר וממוקם בבירת הרהיטים של ישראל, ראשון לציון.

אורית גלעדי, סמנכ"לית שיווק ופרסום של ניקולטי, ספרה שניקולטי פונה עכשיו לאוכלוסיה רחבה יותר ולא רק לאלפיון העליון. כיוון שכך, היא אינה מחכה ל"סוף עונה" אלא יוצאת במבצעי השקה על הקולקציה החדשה: עד 50% הנחה על כל הדגמים החדשים של מערכות הישיבה, עד 30% הנחה על הקולקציה המשלימה: שולחנות סלון ופינות אוכל- תוקף המבצע עד 31/4/2014.

בקולקציה ניתן למצוא דגמים חדשים שהוצגו בתערוכות העיצוב המובילות בעולם, ביניהן מילאנו, ברלין, קייל, ניו יורק, וישווקו לראשונה בישראל בחנויות ניקולטי ברחבי הארץ.


מיהי ניקולטי?

חברת ניקולטי הנחשבת לאחת המובילות בעולם בתחום רהיטי היוקרה, נוסדה לפני יותר מ-35 שנה בידי ג'וזפה ניקולטי. מערכות הישיבה היוקרתיות של ניקולטי מיוצרות באיטליה ונמכרות ב- 17 מדינות בעולם. ניקולטי היא החברה היחידה בעולם בעלת 3 תקנים שונים לרהיטים כולל ISO 9001. היא מתמחה במערכות ישיבה הנתפרות במפעל באיטליה עם הקפדה על הפרטים הקטנים באיכות ובגימור הגבוהים ביותר ובכך זוכה למעמד של היצרן המוביל בעולם בתחום מערכות הישיבה המרופדות בעור. בנוסף, מתמחה ניקולטי גם בפינות אוכל ושולחנות סלון שמשלימים את עיצוב המראה הכללי.

לניקולטי 8 סניפים ברחבי הארץ ביניהם סניף הדגל בראשל"צ וסניפים נוספים בבני ברק, נתניה, ירושלים וחדרה, ובנוסף  זכיינים בפריסה ארצית.

עוד פרטים באתר החברה: http://nicoletti.co.il/

ג'וזפה ניקולטי

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה