ראשון לציון בוחרת בליאור פרץ ל"כוכב הבא"



כולכם לבטח הרגשתם שזה פספוס אדיר כשליאור פרץ לא עברה את מבחן המסך הראשון, אבל רק אחד החליט לעשות מעשה: צביקה הדר נסע עד לשדה התעופה בן גוריון, המתין שליאור תרד מהטיסה והודיע לה בהתרגשות: "ישבתי על הראש של השופטים, שיגעתי להם את המוח, ואנחנו רוצים שתחזרי".

ליאור פרץ בת 21, תושבת ראשון לציון, משתתפת העונה בתוכנית "הכוכב הבא", את האודישן הראשון לא עברה כאשר רק צביקה הדר מצביעה עבורה.

צופים רבים לא הבינו כיצד ליאור פרץ לא עברה את מבחן המסך, אבל רק אחד החליט לעשות מעשה, צביקה הדר הפתיע את ליאור בגלגל הצלה  והשאר היסטוריה.

הביצוע הראשון של ליאור הרשים אתכם כל כך עד כדי שלא הבנתם איך המסך לא עלה: "היא נתנה ביצוע מעלף ל 'אם אלה החיים' - ביצוע עוצמתי חזק ומצד שני גם רך, איך לא העברתם?? הייתי בטוח לרגע שאתם חרשים", כתב אחד הטוקבקיסטים וביקש שליאור תוחזר לאלתר. הערב כאמור זה קרה וליאור עלתה שוב לבמה.

באודישן הבא זה היה כבר סיפור אחר, ליאור עברה בגדול כשכל השופטים מצביעים עבורה וכעת היא נכנסת לסבב האודישנים שירכיב את הנבחרת הסופית ופה אנו נכנסים לסיפור.

באודישן הבא זה היה כבר סיפור אחר,האחוזים נתקעו באזור ה-66%, המתח באולפן עלה אבל ליאור לא נשברה והוכיחה שהגיעה לה הזדמנות נוספת השופטים והצופים בבית, המשיכו להצביע והעבירו את  ליאור עם לא פחות מ-87 אחוזים.

האהבה למוסיקה התחילה בגיל צעיר

ליאור , תושבת ראשון לציון, האהבה שלה למוסיקה התחילה בגיל צעיר מאד ולאורך השנים התמקדה במוסיקה הן בשירה, כתיבה והלחנה.למדה בתיכון מקיף ה' במגמת מוסיקה.

רוצים להיות מעודכנים בכל מה שקורה בעיר? תנו לייק לדף הפייסבוק של Rishonet

במשך 6 שנים – מגיל 12 ועד גיל 18, ליאור היתה חברה בלהקת "קול ראשון", הלהקה הייצוגית של העיר ראשון לציון וכן הופיעה בהתנדבות בערבי שירי לוחמים של ארגון יד לבנים ובטקסים שונים בעיר.

 

בגיל 21, לאחר שירות צבאי בלהקה צבאית, התקבלה ליאור לתוכנית "הכוכב הבא" ובאודישן המסך הראשון, המסך לא עלה למרות שהקהל אהב אותה והצביע לה באחוזים מרשימים.

התוכנית הבאה בה תתמודד ליאור תתקיים ביום שלישי 29.10 (מחר) . צוות האתר מגייס את כל תושבי ראשון לציון בכדי לגייס כמות עצומה של קולות הציבור כי מעכשיו - הקהל קובע....אז בוחרים כולם ליאור !!!!

צילום: סיגל מזרחי


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה