"מיכל גומבינר: מפגש עם נשמה - שיחה מרתקת ומשנה חיים"



בעיצומה של מגפת הקורונה, בחודשי הקיץ החמים ישבתי כהרגלי בשישי בצהריים עם כוס בירה ביד בחוף ראשון לציון. שיחה קולנית של כמה אנשים שישבו סמוך אלי הסבה את תשומת ליבי. סקרנה אותי השיחה שהתנהלה ביניהם ובעיקר התגובות המתפלאות והמופתעות.

מיכל גומבינר צילום :Dor Maoz Ganim

לא יודע להסביר איך ולמה אבל משהו בי משך אותי לגשת לבחורה נעימת המראה שישבה שם, גם עם מסכה על הפנים אפשר היה לזהות את החיוך הגדול על פניה והאנרגיה סביבה.

אחרי מספר דקות שחלק מהאנשים החלו להתפזר החלטתי לגשת ולברר על מה מדובר.

הצגתי את עצמי וביקשתי לברר מה היא עושה ומה גרם לאנשים להגיב ככה.

"מיכל גומבינר מתקשרת לנשמה" היא ענתה.

כמובן שמיד נרתעתי והתחרטתי שניגשתי, אדם שכמוני כל כך רחוק מרוחניות, מיסטיקה ומאנשים שטוענים שהם יכולים להגיד לי מי אני ומה יהיה בגורלי.

מיכל שאלה אותי מה הוא שמי המלא ושמה של אימי, עניתי לה בהיסוס, חושש ממה שעשוי להגיע.

מהרגע שעניתי לה ובעשר דקות הקרובות מיכל ראתה אותי כמו שאף אחד לא ראה מעולם. היא ידעה לומר לי דברים אישיים שחוויתי בחיים שלא שיתפתי אף אדם, היא פשוט קראה אותי מתוך הנשמה. נשארתי המום, ללא מילים והסבר למה שכרגע התחולל כאן.

מיכל גומבינר, בת 45 תושבת העיר, אם חד הורית לארבע ילדים, נולדה עם כשרון או יכולת כפי שהיא קוראת לזה. את היכולות שלה היא גילתה לאחרונה רק לאחר שהגיעה למשבר גדול בחייה.

מאשת עסקים מצליחה, שאוהבת לעבוד עם אנשים נאלצה (כמו רבים אחרים בימי הקורונה) להיסגר בביתה, ללא הכנסה ויכולת לכלכל את משפחתה ולשרוד כל יום מחדש.

"המסרים נמצאים סביבנו כל הזמן יש כאלו שיכולים לקלוט אותם ע"י אינטואיציה חזקה, תחושת בטן ויש כאלו שלא. היכולת שלי היא קבלת מסרים שאותם אני מתרגמת למילים. יש לי את היכולת להפוך את המסרים האלו לצעדים שימושיים כלומר מה לעשות הלאה ואם קיימים חסמים מהעבר אני יכולה לשחרר אותם ולכוון לצעד הבא".

מה ששונה אצל מיכל בהשוואה למתקשרים אחרים שיצא לי להכיר או לשמוע זאת הועבדה שמיכל מקבלת מסרים מתוך הנשמה של מי שעומד מולה. היא לא תחזה לך את העתיד, היא לא תמרח אותך בסיפורים, היא לא מגלגלת עיניים ולא עושה כישופים.

היא תדע לומר לך את מה שיושב לך בתוך הנשמה, היא תדע לזהות מחסומים שמלווים אותך גם אם מדובר על מחסום כתוצאה ממקרה שהיה לפני 30 שנה.

"הרבה אנשים נמצאים בצומת דרכים ולא יודעים מה לעשות ולאן ממשיכים. כשהם צריכים לבחור רק בדרך אחת שתוביל אותם ליעד שהציבו לעצמם. המסרים מאפשרים להם הכוונה והשראה, ובכך הם מגיעים להחלטות ותוצאות טובות יותר בחיים שלהם. במהלך הפגישה, אני בעצם משחררת את אותו רגש תקוע מהעבר, ממש מהמקור.

למשל מפגש שקיימתי עם אישה בת 50, שהתגרשה לפני 5 שנים כיוון שבעלה בגד בה. היא הגיעה אלי בטענה שהיא לא מצליחה למצוא זוגיות טובה ואינה מבינה מדוע היא במצב הזה. כל זוגיות מתחילה אצלה בהתלהבות סוחפת ומסתיימת מהר מאוד. כשתקשרתי מתוך הנשמה שלה גיליתי שבגיל 12 אמא שלה נבגדה ע"י אביה. הזיכרון שלה כילדה הוא לא מהבגידה אלא מעצם החוויה שהיא ראתה את אמא שלה שבורה ודיכאונית והיא כתוצאה מכך פיתחה לעצמה אמונות מגבילות שכל הגברים בוגדים ופוגעים בנשים. את האמונות האלו היא סוחבת איתה מגיל 12 וכל קשר שמתחיל אצלה מציף את החרדות שלה והיא הופכת לאובססיבית כלפי בן הזוג, אובססיה שנובעת מהפחד שיבגדו ויפגעו בה. הרגש שנוצר עקב טראומות ומקרים שקרו בעברנו נחרט בזיכרון שלנו והוא מלווה אותנו ביום יום. לרוב אנחנו לא מודעים לכך. למשל כשמתעוררים חסרי אנרגיה בבוקר או מגיבים באופן קיצוני לאירוע מסוים ולא מבינים למה זה קורה לנו".

איזה מסר את רוצה להעביר לכל מי שקורא את זה עכשיו?

"ב – 5.5.2020 נולדתי מחדש, מהמקום הכי נמוך שהגעתי אליו, גיליתי שקיבלתי מתנה ואני רוצה לחלוק את המתנה הזו עם העולם. אני יודעת היום שהייעוד שלי בחיים הוא לעזור לאנשים.

אל תתנו למקרים שהיו בעברכם להשפיע על מי שאתם היום, החיים יפים ואין טעם להתעכב על מה שהיה אלא על מה שיש לך כרגע בחיים ועם זה להגיע לחיים מלאים ומאושרים".

את השבת שאחרי המפגש שלי עם מיכל אני לעולם לא אשכח, בשיחה של עשר דקות היא נגעה במקומות שהסתרתי והדחקתי כל חיי, לא במקרה הסרטון שמיכל העלתה ברשתות הגיעה ל – 10,000 צפיות תוך זמן קצר.

אני מחכה בקוצר רוח לפגישה שלי איתה!

תובנות נוספות ומופלאות של האישה הייחודית הזו תוכלו למצוא בדף הפייסבוק או האינסטגרם:

"מיכל גומבינר - תקשור לנשמה"

לתיאום פגישה בקליניקה בראשון לציון – 058-4448038

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה