הרמת חזה – טיפול כירורגי עם השלכות על חיי היום יום



שאת עומדת מול המראה ואת רואה את עצמך, כמעט תמיד את מרגישה כאילו משהו חסר לך. יש נשים שלא מאוד אוהבות את המראה החיצוני שלהן, ויש נשים שממש מתקשות לחיות עם חלקים מסוימים בגוף שלהן. הפתרון מבחינתן של נשים רבות הוא פנייה לעזרתו של כירורג פלסטי מקצועי ומיומן אשר יכול להציע להן פתרון בדמות תהליך הרמת חזה. על פניו, זהו תהליך כירורגי מורכב מאתגר במיוחד, אבל בפועל אם יש לך מנתח מקצועי מספיק, את יכולה לקבל בדיוק את סגנון התוצאות שאת מעוניינת לקבל, ולייצר מראה גוף כמו שתמיד חלמת. יחד עם זאת, צריך לקחת בחשבון את העובדה שמדובר על תהליך ניתוח, וצריך לתת לגוף את הזמן להחלים מתהליך הרמת חזה כמו כל תהליך ניתוחי אחר.

Pixabay

תהליך הרמת חזה – הוא תהליך שצריך להתאים למטופלת עצמה

יש כמה אלמנטים שצריכים להתאים באופן אישי למבנה הגוף שלך כאשר את פונה לעזרתו של כירורג פלסטי ומבקשת לבצע הרמת חזה. בין היתר, הרופא יבקש ללמוד:

  1. על העבר הבריאותי שלך – אם יש לך עבר בריאותי בעייתי, יתכן שהרופא לא יוכל לבצע את הניתוח או שהוא יצטרך להיעזר ברופאים מומחים צוותים אחרים בשביל להשלים את המשימה. ולכן חשוב להיות כנים מאוד בכל מה שנוגע לעבר הבריאותי ועדיף להגיע עם כל התיק הרפואי כבר על הפגישה הראשונה.
  2. על הסיבה שבגללה את רוצה לבצע הרמת חזה – כדאי להסביר לרופא מה היא הסיבה שבגללה את רוצה לבצע הליך הרמת חזה. הסיבות יכולות להיות אישיות אבל הן משפיעות גם על סגנון העבודה וגם על מידת הרגישות צריך להראות לאורך תהליך העבודה.
  3. על מבנה הגוף שלך – הרופא מבקש להסתכל על מבנה הגוף שלך, ובהתאמה לבחון פתרונות שהוא יכול לחשוב עליהם בשביל לאפשר לך לקבל את מבנה הגוף של תמיד חלמת לקבל.
  4. על היכולות שלו לבצע את ההליך – אם הרופא מרגיש שהוא לא יכול לבצע את הניתוח, הוא יוכל להעביר אותך לקולגה או להציע לך פתרונות חלופיים בהתאם לאופציות שקיימות כיום בעולם הכירורגיה.

בחירה שיכולה לאפשר לך להרגיש כי בנוח שיש

ברור לך שאת רוצה לעבור הליך הרמת חזה, וברור לך שאת מחפשת רופא כירורגי מנוסה ומיומן בתחום אשר יכול ללוות אותך לאורך כל התהליך. יחד עם זאת, המשימה המרכזית שלה אך בשלב הזה היא לקחת החלטות שיגרמו לך להרגיש הכי נוח שיש לאורך הדרך. ולכן כדאי לעשות את כל המאמצים כדי לחפש רופא כירורגי ברמה הגבוהה ביותר שיש כיום בישראל שיכול לקבל אותך ולהציע לך את הידע ואת הניסיון שלו בתחום כל כך רגיש. אז אל תהססי לקחת את הזמן ולחפש את הפתרונות שלך כדי לייצר חוויה שתמשיך לכל החיים.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה