אשראי וטוב לי – השיקולים לבחירת כרטיס אשראי



כרטיסי האשראי הפכו כבר מזמן לדרך התשלום העיקרית וכך גם היצע הכרטיסים בשוק הלך וגדל. היום ניתן למצוא מגוון סוגים של כרטיסים המגיעים עם תנאים שונים, הטבות ושירותים. עם כל הטוב הזה קשה להחליט מהי האופציה הטובה ביותר, בגלל זה החלטנו לעשות לכם סדר. הנה כל השיקולים שכדאי לכם לעשות בעת בחירת כרטיס האשראי.

pexels

כמה עולה לכם האשראי?

 

כמעט על כל כרטיס אשראי שקיים בשוק ישנם דמי כרטיס שעליהם משלמים בכל חודש. אומנם כשמסתכלים על העמלה הנגבית בתשלום החודשי היא נראית זניחה, אך כשמתחילים לחשב את הסכום המצטבר בשנה מדובר בהוצאה לא מבוטלת. ישנם כרטיסים המעניקים פטור מתשלום העמלה הזו במשך שנת השימוש הראשונה. הבעיה היא שלאחר השנה הזו משתמשים רבים שוכחים לבטל את הכרטיס והסכומים מתחילים להצטבר.

 

כיום ניתן למצוא כרטיסי אשראי שאינם כוללים דמי שימוש כלל וכלל, כמו כרטיס האשראי של פפר. למעשה, לכרטיס הספציפי הזה יש יתרון נוסף והוא פטור מעמלות משיכה. הרי גם בכל משיכת מזומנים מהבנק אנו משלמים עמלות שמצטברות גם הן לסכום גדול.

 

האם הכרטיס מוגבל לארץ?

 

חשוב לזכור שלא כל כרטיסי האשראי הם כרטיסים בין־לאומיים, מה שאומר שבנסיעה הבאה שלכם בחו"ל תצטרכו להיסחב עם מזומנים. כשמסתובבים בארצות זרות עם מזומן אתם מסתכנים בכך שתאבדו את כולו לטובת כייסים. עם כרטיס בין־לאומי תוכלו לבצע רכישות ביתר קלות, ולהבטיח שתמיד יהיה לכם איך לשלם. גם במצב שבו חלילה יאבד הכרטיס, תוכלו במהירות לחסום את השימוש בו. זכרו שמזומן אין אפשרות להשיב.

 

ומה לגבי הטבות?

 

סביר להניח שכבר נתקלתם בהצעה להוצאת כרטיס אשראי בבית עסק כזה או אחר. כרטיסים אלה מיועדים לחתכי אוכלוסייה ספציפיים ולרוב הם כוללים הטבות באותו בית עסק. הבעיה היא שאלה בדיוק הכרטיסים שעליהם תשלמו עמלות מפלצתיות. לעומת זאת, ישנם כרטיסים שדרכם תרוויחו הטבות שוות מבלי להיאלץ לשלם עמלה חודשית. כרטיס האשראי של פפר יעניק לכם כרטיסים חינם לסרטים, הנחות על רכישות באתרים שונים, כרטיסים מוזלים להופעות ועוד. כל זה מבלי לשלם עמלות חודשיות על הכרטיס.

 

תפעול נגיש ומהיר

 

נגמרו הימים שבהם היינו צריכים ללכת לבנק כדי לשנות את מסגרת כרטיס האשראי, לבטל חיובים ואפילו סתם לשאול שאלה. היום כמעט הכל מתנהל דרך המרחב הדיגיטלי באפליקציות. יחד עם זאת, לא כל האפליקציות נולדו שוות וחלקן יכולות להיות די מתסכלות.

 

לפני שאתם בוחרים את כרטיס האשראי שלכם, ודאו שהאפליקציה שאליה הוא מחובר היא נגישה ומהירה. העדיפו אפליקציות המעניקות לכם עדכונים בלייב על הוצאות כדי שתמיד תהיות בשליטה. אם אתם רוצים להיות מסוגלים לשלם בכרטיס האשראי גם כשהוא אינו פיזית עליכם, בחרו באפליקציה שאליה תוכלו לחבר את כרטיס האשראי בבטחה ולשלם בנייד בלי בעיה.

 

שירות לקוחות זמין

 

גם אם האפליקציה הכי ברורה ונגישה שיש ואתם יודעים כיצד להתנהל עם הכרטיס שלכם בצורה מושלמת, אין זה אומר שלעולם לא תזדקקו לסיוע משירות הלקוחות. לכן לפני שאתם בוחרים כרטיס מומלץ לוודא שהגוף העומד מאחוריו מציע שירות לקוחות זמין, אדיב ויעיל. אם יש לכם כרטיס אשראי של פפר תוכלו לפנות לנציג שירות אדיב כמעט בכל זמן נתון. למעשה, שירות הלקוחות זמין ללקוחות הבנק במשך 6 ימים בשבוע, 24 שעות ביום. כלומר, גם אם יש לכם שאלה באמצע הלילה תקבלו מענה בלי בעיה. שירות שכזה יבטיח לכם שירות מסור ומענה לכל שאלה ותהייה בכל שעות היממה.

 

*אי-עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל. פרסום זה אינו מהווה הצעה ו/או התחייבות להעמדת אשראי.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה