צעירים תקפו שוב שוטרים ופקחים



פקח של החברה לביטחון שהגיע לגן ציבורי בעיר בעקבות תלונות על רעש,הוקף בצעירים שיכורים שסירבו להתפנות מהמקום * כאשר הוזעקה תגבורת של שוטרים ופקחים למקום,תגברו גם הצעירים את כוחותיהם והחלה קטטה גדולה * זה נגמר בשמשות ניידות שבורות וחמישה עצורים *
וגם- תושב העיר נתפס על חם כשהוא מנסה לגנוב חומרים ממתחם תאגיד המים מניב

ראש משמרת הסיור בחברה לביטחון קיבל קריאה באחת בלילה להגיע לגן ציבורי באחת משכונות העיר בעקבות מספר תלונות על רעש במקום. הפקח זיהה מספר צעירים שיכורים בגן. הוא ביקש מהם להתפנות מהמקום, אבל במקום זה חטף מטר איומים וקללות. הפקח שב אל הניידת והזעיק תגבורת של משטרה ופיקוח. השוטרים והפקחים שהגיעו זיהו דמות אחת דומיננטית שיצרה אווירה תוקפנית ביותר וביקשו לעכב אותו, אלא שאז התאספו עוד ועוד צעירים שניסו למנוע בכוח את המעצר והחלה קטטה גדולה בין הצעירים לבין השוטרים והפקחים.

"זה היה מצב מאוד מסוכן מאוד" מספר אחד מפקחי החברה שנכח באירוע "הם היו שיכורים והתחילו לבעוט ולהתפרע, אם מישהו היה מוציא סכין ודוקר את אחד השוטרים או הפקחים, זה היה נגמר אחרת".

במהלך המהומה, אחד הצעירים רץ לכיוון שתי הניידות שחנו בסמוך, זרק עליהן אבנים וניפץ את השמשות. הצעיר הצליח להימלט מהמקום. בינתיים הצליחו הכוחות להשתלט על המהומה ועוכבו חמישה צעירים.

מנכ"ל החברה לביטחון, מוטי נחמני, אמר כי "אנו לא נעבור על האירוע לסדר היום. הפקחים נמצאים בשטח על מנת לשמור על הסדר הציבורי. במקום שבו הסדר הציבורי יופר, אנו נהיה שם ונמנע זאת כדי שציבור התושבים יוכל לישון בשקט ובביטחון. אלימות לא תרתיע אותנו".

באירוע אחר, התקבל דיווח על אדם שנראה בשטח תאגיד המים מניב, כאשר הוא מעמיס על הטנדר שלו חומרי בנייה. סייר של החברה לביטחון הוקפץ למקום ואישרר את הפרטים עם עובד התאגיד. הפקח הגיע למקום בו חנה האדם וחסם אותו עם הניידת. בתום בדיקת פרטי זיהוי התברר שמדובר בתושב העיר בשנות ה-50 לחייו שסיפר בתחילה כי התאגיד ביצעו עבודות ברחוב בו הוא מתגורר ואמרו לו שהוא יכול לבוא ולקחת אבנים משתלבות.

בהמשך התנצל התושב וטען שזוהי טעות והוא מוכן לשלם עבור החומרים. התושב פרק את האבנים המשתלבות וחומרים נוספים מרכבו. לתושב אין עבר פלילי. מנכ"לית תאגיד המים מניב, סאלי לוי, אמרה בעקבות האירוע: "מניב הוא אחד מהמתחמים הבטוחים והממוגנים בעיר, תשתיות המים בעיר זוכות לאבטחה סביב השעון, שבעה ימים בשבוע. ובהזדמנות זו, תודתי לאנשי החברה לביטחון ולמשטרת ראשון לציון על שיתוף הפעולה והתגובה המהירה".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה