דב צור:" אין ספק שהיה פה נס" - ראיון וידאו



"המשפחות המתגוררות בבניין פונו לבית ספר בעיר והוצע להם לשהות בבית מלון במעלה החמישה", אמר ראש העיר, "מטפלים בהם צוותים של עובדים סוציאליים של העירייה".

לבניין שנפגע הגיעו מייד ראש העיר, דב צור, ואנשי העירייה שפועלים כדי למצוא דיור חלופי לדיירים. "אין ספק שהיה פה נס", אמר צור, "העובדה שאנשים נשמעו להוראות הבטיחות והיו בתוך הממ"ד מנעה נפגעים בנפש. האירוע עצמו נמצא בשליטה ואנו פועלים כעת לסייע לתושבים. אין ספק שזה מראה לא נעים. זו הפעם הראשונה שפוגעת בראשון לציון רקטה".
 

עוד הוסיף ראש העיר בזמן האירוע כי תושבי הבניין שנפגע מפגיעת רקטה הערב והבניין הסמוך פונו הערב. "המשפחות המתגוררות בבניין פונו לבית ספר בעיר והוצע להם לשהות בבית מלון במעלה החמישה", אמר ראש העיר, "מטפלים בהם צוותים של עובדים סוציאליים של העירייה".
 
צילום סטילס: סיגל שחר מזרחי
 
 

דב צור:"תושבים יקרים אני גאה בכם על כך שאתם מפגינים קור רוח וממלאים אחר הנחיות הבטיחות של פיקוד העורף, הייתי הערב בממ"ד של הדירה שנפגעה מהטיל, רק מי שראה את הממ"ד עם הספרים המסודרים את המחרוזות שנותרו על הוו והבשמים שנותרו במקום על המדפים, אל מול החורבן שמסביב, מבין מהו הרס. ברגעים אלה אנו מסייעים למשפחות שביתם נהרס ללון בבטחה. היו חזקים והמשיכו להחיות את השגרה בעיר. לילה שקט ובטוח לכולנו".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה