כמה עולה צמחייה מלאכותית כיום



מתכננים לשדרג את סביבת העבודה שלכם או את המשרד במשהו חדש ורענן? הבית עובר שיפוץ ונמאס לכם מצמחייה רגילה? הרי שאפשר לעשות את הדבר הזה באמצעות צמחייה מלאכותית ירוקה במיוחד.

אם שמתם לב בשנים האחרונות יש שינוי כיוון מהצמחייה החיה וכיוון הצמחיה המלאכותית. אפשר לראות שהצבע הירוק משאיר אותנו רגועים בכל מצב וסיטואציה.

אפשר להמשיך ליהנות מהצבע הירוק גם אם זה לא אמיתי

אין שום צל של ספק שהיום, בשנת 2019, אפשר להנות מצמחייה מלאכותית ואין שום צורך לוותר על הצבע הירוק. כיום תוכלו למצוא מגוון עצום של פרחים וצמחים מלאכותיים בחנויות כמו דירה דיל, שמחזיקים לכל החיים ועמידים מאוד בשמש. היתרון הגדור ביותר שיש לצמחים הללו הוא שאין שום צורך להחזיק או להשקות אותם. רק להניח ולעזוב. אפשר לנקות כל חצי שנה את האבק שמצטבר עליהם אבל זה רק בגדר המלצה. המשמעות היא עצומה – אין צורך בלהשקיע כסף רב בהוצאות השקייה ודישון.

כמה תעלה צמחייה מלאכותית מרשימה ורעננה?

צמחייה מלאכותית תשדרג לכם את המשרד או את הבניין. אין בית מלון שלא מרהט בצמחייה מלאכותית את כל הלובאים שנמצאים אצלנו. לפני שאתם רוכשים מוצר מסוג כזה, שלא כל כך יודעים על המחירים שלו בשוק, כדאי לקרוא ולדעת להעריך וכמובן להערך מבחינת תקציב.

אם אתם רוצים לרכוש צמחייה לבית, תבחנו את טווחי המחירים שמציעים לכם טרם הרכישה כמובן. עציץ מפלסטיק ינוע בין 150-350 ₪, תלוי כמובן בגודל שלו. אם תבחרו לרכוש עץ גדול ממש, המחירים שלו ינועו בין 400-600 ₪ לא כולל הכד שלו. שימו לב שיש עוד המון אלמנטים בתחום הצמחייה מלאכותית והסינטטית כמו צפצפה שתעלה לכם 600 ₪ בעת הרכישה שלה. פרחים כמובן יעלו הרבה יותר זול ולא יעברו את ה60 שקלים.

בגדול המחירים הם לא יקרים וכמובן שזה השקעות חד פעמיות וללא בלאי והפסד.

צמחים סינטטים ומלאכותיים מחזיקים מעמד להרבה מאוד זמן

אם כי תוכלו לראות המון צמחים במחירים ששונים אחד מהשני. אפשרי לרכוש את אותם צמחים בחנויות אינטרנטיות כמו אמזון או אלי אקספרס, כך שאין כל צורך לצאת מהבית או לרכוש אותם מסיטונאות במחירים שאפילו זולים יותר מהמחירים באינטרנט וכוללים הרכבה כמו חברת דירה דיל שמתעסק בעיקר בתחום הצמחייה והעציצים המלאכותיים.

תמיד תזכרו כי המחירים טיפה יותר גבוהים מצמחייה רגילה אך אתם לא צריכים להתחייב לתחזוקה ולהשקייה ברמת היום יום. יש עוד מגוון רחב של יתרונות. מומלץ להכנס לקטלוגים ולהתרשם מהמבחר ומרמת הזהות לצמחייה רגילה.

המחירים בדרך כלל יכללו הובלה והתקנה, אלא אם כן יציינו אחרת בעת מעמד המכירה. מתקין רציני הוא אחד שיגיע אליכם תוך 24 שעות עם הסחורה ויעצב לכם את הבית כבר ביום למחרת.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה