איך עובד קידום בגוגל מפות?



האם ידעתם שכשליש מנפח חיפושי העסקים בגוגל קשורים למיקום העסקים המבוקשים? בעת חיפוש של ספק שירות כלשהו באזור מסוים, גוגל תציג כמה תוצאות של עסקים המאונדקסים בגוגל מפות בתוספת של ביקורות ותאפשר גישה לפרטי בית העסק ולאתר שלו.

 

בעלי עסקים רבים כיום מודעים לחשיבות של קידום אתרים אורגני בגוגל הן באופן ממומן והן באופן אורגני משום שכאשר לקוחות פוטנציאלים מחפשים בגוגל לעיתים רבות הם כבר בשלים לקניה, לכן תנועה של לקוחות פוטנציאלים דרך גוגל לעסק נחשבת לאיכותית ביותר

איך עובד קידום בגוגל מפות?

על פי דניאל זריהן, אחד משירותי החיפוש הרבים שגוגל מציעה למשתמשים בשירותיה הינו גוגל מפות. בגוגל מפות ניתן למצוא דרכי גישה לכמעט כל אזור ממופה ברחבי העולם וכן גם לעסקים שעל קיומם גוגל יודעת. בנוסף על כך גוגל מאפשרת להשאיר ביקורות וגם סיפור חוויות שונות (לדוגמא האם מדובר במקום שקט ולספר על האווירה) על בתי העסק. כדי שגוגל תוכל להציג את האתר שלנו למשתמשים בעת ביצוע החיפוש, ראשית יש לאנדקס את האתר שלנו בגוגל מפות.

בעת חיפוש באתר הרגיל של גוגל אחר שירות מסוים ואזור לרוב יופיעו עד כשלושה בתי עסק בין התוצאות הראשונות של החיפוש הרגיל בגוגל עם גישה מידית לגוגל מפות. ניתן למשתמשים לבקש להציג תוצאות נוספות של בתי עסק באזור המבוקש וכך גוגל תכווין אותם לממשק גוגל מפות ותציג רשימה מלאה של העסקים באזור. יש לציין שהיום התחרות בגוגל מפות נחשבת לקטנה מכיוון שהרבה עסקים לא מודעים לאפשרות להודיע לגוגל על קיומם ושזהו תנאי הכרחי לצורך הופעה בגוגל מפות. אפשר להשוות את אופציית הקידום האורגני וגם הממומן בגוגל מפות של היום אל הקידום בגוגל של שנות ה90 כאשר התחרות הייתה קטנה.

איך מדורג מיקום בתי העסק בתוצאות החיפוש?

בגוגל קיימת אפשרות לתת ביקורות לבתי עסק על ידי סימון מספר כוכבים מבין 1 ל5 כאשר חמש הינו הדירוג הגבוהה ביותר. מעבר לכך, ניתן להשאיר ביקורות כתובות ולספר על חוויות מהמקום ועל אופיו. מיקומכם בתוצאות החיפוש של גוגל מפות נקבע על פי כמות הביקורות החיוביות והשליליות שקיבלתם מין המשתמשים לעומת התחרות מהעסקים האחרים. בנוסף, גוגל יתייחס למיקומו של הלקוח כדי להציג לו גם את העסקים הרלוונטיים הקרובים אליו ביותר.

מעוניינים לשמוע איך עובד פרסום בגוגל? לחצו כאן!

קידום ממומן בגוגל מפות

כמו במנוע החיפוש הרגיל של גוגל, גם בגוגל מפות ניתן להתגבר על התחרות על ידי קידום ממומן. כאשר בוחרים בקידום ממומן נעבור מידית לראש הדף (במידה ואין תחרות המקשה על זה). גם במקרה שנקדם באופן ממומן בגוגל מפות הביקורות שלנו יוצגו לראווה כך שזהו תמיד חשוב לדאוג לקבל כמה שיותר ביקורות חיוביות. אין בגוגל אפשרות להעניק ביקורות בגוגל באופן אנונימי כך שאין חשש מקבלת ביקורות עוינות ממתחרים מובהקים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה