איך אימון EMS משפיע על כאבי גב?



החיים בעולם המערבי המודרני גורמים פעמים רבות ליציבה לא נכונה בעמידה, בישיבה ובשכיבה ולהרגלים גופניים לא בריאים. כתוצאה מכך כאבי גב הפכו והופכים לנפוצים מאוד בקרב אנשים רבים באוכלוסייה. גם מחסור בפעילות גופנית או פעילות גופנית לא נכונה או לא מדויקת עלולים להוביל להיווצרות כאבי גב. מעבר לבניית שריר, פיתוח גוף והורדה במשקל, אימונים בclub EMS הוכחו ברמה המחקרית כמועילים להשגת הקלה ופתרון לכאבי גב.

 

אימון נכון ומדויק

האימון בclub EMS נמשך כ20 דק', פעם בשבוע, בכך הוא מאפשר למתאמן לא רק לחסוך בזמן, אלא גם לבצע אימון נכון, בריא ומדויק. קודם כל וברמה הבסיסית – האימון מותאם אליו באופן אישי, הן בעובדה שניתן לכוון את העצימות של הפעילות בכל קבוצת שרירים והן בעצם כך שהוא בליווי של מאמן כושר אישי. בנוסף, בזמן אימוני EMS לא מופעל לחץ ועומס על המפרקים ומערכת השלד, ובפרט ביחס לאימוני כח נפוצים.

 

שיפור זרימת הדם בשריר

אימוני EMS מבוססים על טכנולוגיה העושה שימוש בפולסים (בדומה לטיפולי פיזיותרפיה), אחת מהתוצאות החיוביות של אימוני EMS הינה שיפור בזרימת הדם בשריר, וכתוצאה מכך הם עוזרים להקל על מצבים של דלקות, מתח בשרירים וכאבי גב.

 

בחירת קבוצות שרירים

בזמן האימון, ניתן לבחור להפעיל קבוצות שרירים מסוימות בו-זמנית לצורך השגה של תוצאות ספציפיות. בנוסף, האימון מפעיל שרירי ליבה, כאלו שקשה יותר להפעיל בשיטות אחרות. עובדות אלו עוזרות הן בכל הקשור לאימון ולבניית שריר והן בפן הטיפולי.

 

מניעה של פציעות ועזרה לפציעות קיימות

אימון בclub EMS הפועל ישירות על השריר וללא לחץ על המפרקים, עוזר באופן זה גם למנוע מבעוד מועד אפשרות של פציעות מיותרות וגם עוזר להקל על הפציעות והכאבים הקיימים. הוא מתאים בפרט לאנשים שסובלים מכאבי גב, והם יכולים להתאמן בשיטה ללא כל חשש. מחקרים הראו שמרבית המתאמנים אשר דיווחו על כאבי גב לפני האימון חשו הקלה בכאבים וגם כמות התלונות פחתה באופן ניכר. יציבת הגוף ומתאר הגוף השתפרו כתוצאה מהאימון והנבדקים דיווחו גם על עלייה בחיוניות ובמצב הרוח.  

 

אימון בEMS club

אם אתם סובלים מכאבים כלשהם ובפרט מפריצות דיסק וכאבי גב, פנו אלינו לקביעת אימון היכרות: *2338

לרשת EMS club יש סניף עם צוות של מאמני כושר בראשון לציון, ברחוב לישנסקי 19 פינת סחרוף. צוות המאמנים בסניף בונים תוכנית אימונים המותאמת ליכולתכם, ובנוסף להקלה בכאבי הגב, אימון EMS מסייע גם בהצרת בהיקפים, בעיצוב הגוף ובבניית השריר

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה