מחסומים ניידים הם המפתח להצלחת האירוע



ארגון והפקת כנסים או אירועים רבי משתתפים הוא תחום מומחיות בפני עצמו וישנן חברות הפקה מקצועיות המיומנות בכך.

 

אולם המפתח להצלחת אירוע שכזה הוא קודם כל סדר וארגון של הקהל. במדינתנו הקטנה למודת הטקסים וההפגנות כל אירוע קטן כגדול מתחיל בתיחום האזור בו מתקיים האירוע והדרכים המובילות אליו יתחמו לרוב, באמצעות מחסומים ניידים.

קרדיט : ASPROD

מחסומים ניידים הם למעשה גדר מפלסטיק המורכבת ממספר יחידות, על פי הצורך וגודל המתחם אותו צריך לגדר. ניתן לשרשר כמות אינסופית של יחידות שכאלו ללא הגבלה וכמו כן, ניתן להוסיף עליהם אביזרים נלווים, כגון, שילוט או נצנצים שיגבירו את נראותם במרחב. יתרונם הברור של המחסומים הוא כמובן הניידות שלהם. ניתן להוביל ולהציב את המחסומים הניידים בכל מקום ובאותה קלות גם להעבירם ולאחסנם לאחר השימוש.

מכיוון שתכנון של אירוע רב משתתפים צריך להיות מוקפד לפרטי פרטים וכולל הרבה מאד משתנים שאותם יש לקחת בחשבון, ישנה חשיבות לשימוש בכל העזרים שיקלו על הכוונת הציבור למתחמים בהם עליו להימצא. ללא הסדר והארגון המושגים באמצעות המחסומים הניידים, הבלגן ישלוט ויכשיל את הצלחת האירוע.

חשיבות נוספת שישנה למחסומים הניידים היא הצורך במערך האבטחה. מאבטח שצריך לבדוק כל אחד ואחד מהבאים לאירוע באופן אישי, לוודא שאינו נושא נשק ובמידת הצורך לוודא שרכש כרטיס כניסה לאירוע. מחסומים ניידים שמוצבים בכניסה לאירוע יאפשרו למאבטח לסגור ולפתוח את הכניסה ולאפשר אותה רק למי שמורשה להיכנס.

דוגמא לאירוע רב משתתפים בו נעשה שימוש במחסומים ניידים היא הופעה של אמן גדול. באירוע מסוג זה, יש צורך לתחום את האזור בו שוהה האמן ולהקתו מאחורי הקלעים. בנוסף, בהופעות גדולות ישנו את מתחם ה VIP, אזור מופרד בקרבת הבמה שמוקצה עבור אלו שרכשו את הכרטיסים היקרים. מחסומים ניידים יכולים לגדר את אזור ה-VIP ואת מתחם המורשים בלבד מאחורי הקלעים.

שימושים נוספים במחסומים ניידים

למחסומים ניידים שימושים רבים ומגוונים אשר לרוב קשורים בבטיחות ואבטחה כגון:

באתרי בניה ובעת ביצוע עבודות תשתית – בעת ביצוע עבודות חפירה או תשתיות יש לסמן ולגדר את אזור העבודה כדי למנוע כניסה של הולכי רגל לשטח העבודה המסוכן. מחסומים ניידים הם פתרון אידיאלי לשימוש זה.

מניעת חניה או מעבר של כלי רכב בחניון - חניונים רבים משתמשים במחסומים ניידים כדי למנוע מעבר זמני של כלי רכב וכן כדי לשמור באופן זמני על תאי חניה.

עמדות שמירה ובידוק של כלי רכב – בין אם מדובר בכניסה ליישוב, בית חולים או כל מתחם בו קיימת עמדת שמירה, לרוב ניתן למצוא גם מחסומים ניידים. השימוש במחסומים ניידים בעמדות שמירה ובקרה מאפשר לשומרים לווסת את התנועה ולחסום אותה לפי הצורך והעומס באתר.

לסיכום

מעוניינים לארגן אירוע רב משתתפים? אתם רוצים סדר, תורים מוגדרים ותיחום יציב ובולט? שימוש במחסומים ניידים הוא הפתרון היעיל והנוח ביותר עבורכם.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה