היתרונות בקורס מקצועי ומעשי גם בלי ניסיון



ידוע לכל שלפניי שבוחרים מסלול לקריירה מקצועית חשוב לבדוק מה הדרישות בשוק העבודה באותו תחום כדי לשפר את סיכויי ההעסקה שלך בהמשך.

אחת הדרישות הפופולריות והמתסכלות של ג'וניורים שיוצאים לכבוש את התפקיד הראשון שיפתח להם את הדלת לקריירה היא ניסיון, בעיקר בעולם ההייטק.

אז איך תסלול את הדרך הטובה ביותר לעבר קריירה בהייטק ותעשה את הבחירה הנכונה בקורס מקצועי באחד ממרכזי ההכשרה, כדוגמת מרכז ההכשרה וההשמה האקריו, כדי להצליח להשתלב, למרות האתגר, בתפקיד הראשון שלך בשוק העבודה?

מיקוד פונקציונאלי ומעשי

קורס הייטק איכותי מתאפיין במיקוד ופונקציונאליות. מרכזי ההכשרה השונים בהייטק מציעים מגוון קורסים ממוקדים, שכל אחד מהם מכשיר את בוגריו לעסוק במקצוע ספציפי בעולם ההייטק. כתוצאה מן המיקוד משך הלימודים קצר ומושם דגש על התאמת חומר הלימוד לנעשה בשוק, להבטחת פונקציונאליות מקסימאלית של הלימודים. בדרך זו, ניתן לרכוש מקצוע מבוקש בתחום ההייטק בזמן קצר, מבלי לבזבז את מרצכם על מקצועות נלווים שאינם רלוונטיים למשרה המיוחלת שלכם.

המוסדות המובילים בתחום, כמו מרכז ההכשרה וההשמה האקריו ישלבו גם הרבה פרקטיקה ותרגול מעשי התואם את חומרי הלימוד ואף ישלבו תרגול במעבדות המדמות "מצבי אמת", האקתונים ופרויקטים מהעולם האמיתי.

הרווח שלכם הוא קודם כל זמן וכסף שלא הושקעו בלימוד לא רלוונטי עבורכם, כניסה מהירה לשוק העבודה, רכישת ניסיון פרקטי ההולם את דרישות המעסיק העתידי שלכם וחומר לימוד המותאם לדרישות השוק ומכין אתכם לנעשה בתחום כיום.

 

ללמוד רק מה שמעניין אותך

כאשר בחרת לקחת קורס מקצועי וממוקד המשלב ידע תאורתי עם ידע מעשי נרחב תוכל להבין באופן דיי מהיר את התמונה המלאה ולראות אם התחום מעניין אותך מספיק כדי לפתח בו קריירה.

במוסד ההכשרה האקריו, לדוגמה, יש גם שלב מיון מקדים בו תוכל לבדוק התאמתך ועניינך בקורס לפניי שתיכנס לעובי קורת המסלול וזאת מבלי לסכן את הכסף שלך.

מה שאומר, שהמסלול שתבחר יתממשק במהרה לעבודה הראשונה שלך בתחום בסיום הקורס ובתוך המסלול תלמד חומרים שקשורים ישירות למקצוע ויעניינו אותך.

 

מיונים ויעוץ תעסוקתי אישי

כשאתם לומדים במרכז הכשרה מוביל המתמחה בבניית קריירה לאנשים בהייטק, כמו האקריו, יעמדו לרשותכם יועצים שיעזרו לכם להתכוונן למקצועות ולקורסים התואמים את נטיותיכם, כישוריכם ואישיותכם האינדיבידואלית. ככל שבחירת הקורסים תהיה מותאמת ומדויקת יותר, כך הלימוד והעבודה במקצוע בעתיד יהיו מהנים ופוריים יותר.

 

לא חתונה קתולית

רבים מאיתנו, בעיקר הצעירים שבינינו, לא יודעים לומר מה התחום העיקרי שמעניין אותם בתוך עולם ההייטק ולא יכולים להתחייב שנושא זה או אחר יכולים לספק להם עניין תעסוקתי לשנים רבות. קורס הייטק מקצועי מאפשר לתלמיד להתוות את מסלול ההשכלה המקצועי שלו צעד אחר צעד, תוך השתלבות בשוק העבודה ובחינת האטרקטיביות וההתאמה של תחומי הייטק שונים לאישיותו ואורח חייו. בכל עת תוכלו להרחיב את השכלתכם באמצעות לימודי קורס נוסף על פי רצונכם ועל פי דרישות השוק בהתאם לאופי החיים ושאיפותיכם בעתיד.

 

יד ביד עד העבודה הראשונה

בכדי להגדיל את סיכוייכם להתקבל למשרות נחשקות, חשוב להקפיד ללמוד קורס הייטק במוסד מוכר בעל מוניטין. לאחר שהתברגתם בשוק, מה שישנה הוא הדרך בה ביצעתם את תפקידכם, והניסיון שרכשתם. לכן, במוסדות הייטק מובילים כמו האקריו שמכירים את האתגר הראשוני במציאת התפקיד הראשון בתעשייה משקיעים מאמץ ומחשבה בהתאמת חומר הלימוד למה שרלוונטי לשוק העבודה כיום ובעזרה לבוגרים בכניסה לשוק העבודה תוך כדי שיתופי פעולה מתמשכים עם חברות מובילות בתעשייה ועוזרים לך בכל תהליך ההכנה לריאיון העבודה הראשון שלך בתחום.

 

ניסיון הוא לא פרמטר מכריע

אמנם ניסיון הוא דבר חשוב, אך ככל שהחברה מתקדמת מעסיקים מבינים שיש לא מעט מקרים בהם יעדיפו לקחת מישהו עם פחות ניסיון שצמא לידע ולהזדמנות ולאו דווקא שועל וותיק שאיבד את הפשן למקצוע וטבע עם השנים לתוך שגרה מקצועית ממוסגרת ומלבנית.

לכן, חשוב שבכל תהליך שתעבור בדרך לרכישת הקריירה שלך בעולם ההייטק תשמור על מוטיבציה גבוהה, ברק בעיניים ורעב אמיתי להתפתחות ועניין מקצועי במקביל ללמידה מקצועית ומעשית.

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה