די ג'יי לחתונות



כולנו מכירים את התכנונים המורכבים שבהפקת חתונה. במסגרת התכנונים יש להתחשב ברגשותיהם ורצונותיהם של צדדים רבים, החתן, הכלה, המשפחה ושאר האורחים.

מעבר לתכנון החתונה עצמה, יש לתכנן גם את מסיבת הריקודים שתהייה בחתונה. בשנים האחרונות הרף כל הזמן עולה בתחום הפקת החתונות. אחת ההחלטות החשובות והגורליות ביותר עבור האירוע היא בחירת די ג'יי לחתונות. המוזיקה שתהייה בחתונה משפיעה באופן מהותי על האווירה בחתונה. חשוב שהיא תתאים לאורחים, שתתאם את הבקשות, הטעם והרצונות של החתן והכלה, ולא פחות חשוב שתרים את האירוע ותגרום לאנשים לרקוד. הבחירה של המוזיקה היא אחת הבחירות הגורליות עבור האירוע, כל אחד שהשתתף בחתונה וודאי יודע כמה היא משפיע על האירוע.

כיצד תבחרו די ג'יי מתאים לחתונה שלכם

להלן כמה טיפים אשר יעזרו לכם לעשות בחירה נכונה של די ג'יי לחתונות:

  1. חפשו די ג'יי מקצועי עם ניסיון – חשוב שיהיה אדם שאוהב אנשים ובעל ידע נרחב במוזיקה. בנוסף חשוב שיהיה לו מאגר גדול של מוזיקה שהוא יכול להציע. הניסיון הוא מרכיב קריטי, חשוב שידע כיצד לקרוא מצבים ולדעת להגיב אליהם בצורה מתאימה ומקצועית.
  2. חשוב שיהיה כזה אשר נותן תחושת ביטחון - במהלך האירוע עצמו תפקידכם יהיה לשמוח ולרקוד ולא לדאוג לשום פרט. כדאי לבחון שהדי ג'יי מעניק לכם את התחושה הזו, שידע להשתלט על העניינים ללא כל התערבות שלכם.
  3. לא תמיד מומלץ לבדוק את עבודתו באירועים אחרים – לכל אירוע יש את האופי שלו, כמו שלכל חתן וכלה יש את הבקשות שלהם. יתכן שתגיעו לאירוע שלא אהבתם, אבל למעשה בפועל הדי ג'יי עשה את עבודתו באופן מושלם על פי מה שביקשו ממנו. אירועים אחרים לא נוגעים לאירוע שלכם.
  4. שבו עם הדי ג'יי לפגישה בנוגע לתכנון ובחירת המוזיקה -  חשוב לזכור זהו האירוע של חייכם והמוזיקה היא אחד הגורמים הקריטיים בו. תשקיעו פגישה ותעברו ל שירים וסגנונות מוזיקה ביחד. זה יכול להיות אחד התכנונים הי כייפים של החתונה.

רוקדים בדרך לחתונה

היפגשו עם הדי ג'יי עצמו ולא עם מתווכים או אנשי מכירות – חשוב לדרוש לפגוש את האדם אשר עובד אצלכם באירוע ולבחון את האישיות והכישורים שלו. אל תתפתו להקשיב לאנשים אשר שולחים די ג'יי מטעמם ואומרים לכם "יהיה בסדר". בחירת די ג'יי לחתונות שיהיה מקצועי וטוב יכולה לעשות לכם את האירוע. השתמשו בטיפים והכי חשוב ליהנות! 

בחירת די ג'יי באמצעות חברה

חברת מוזיקה מקצועית עובדת עם קשת רחבה מאוד של אומנים מכל התחומים והסגנונות ובין היתר גם עם די ג'יי לחתונות. כל שעליכם יהיה לעשות הוא להסביר באופן כללי לאיזה אירוע אתם מכוונים והצוות המקצועי של חברה ידע לדאוג לכל השאר, בכל הנוגע לתחום המוזיקלי באירוע.

ליחצו לתיאום פגישת ייעוץ

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה