למה לא לקצר את הדרך לגוף החטוב שתמיד רציתם?



יש תוספים שמבטיחים לכם הרזיה ויש תוספים שמקיימים את ההבטחה, כמו הייפר פלוס שהוכח כיעיל במיוחד ועושה את העבודה מבלי להתפשר על הבריאות שלכם ועל איכות התוצאה

 צילום בן איפרגן

שורפי שומנים הם חומרים ששוק תוספי המזון מכיר כבר שנים, והצרכנים שלהם יודעים כיצד לזהות את האיכותיים שבהם על פי הרכב החומרים הפעילים שבהם. כדי להבין אם תוסף כזה עושה את העבודה שאתם מצפים ממנו לעשות, בדקו את הרכב החומרים האלה ואת היחס ביניהם. כך תדעו אם לפניכם תוסף שיכול לקיים את ההבטחה שלו ולהעניק לכם תוספת חיטוב והרזיה בצורה בטוחה ולאורך זמן.

מהם שורפי שומנים?

הגוף שלנו עובד על מנוע מאוד חזק שאמור להיות יעיל 24 שעות ביממה ושמו מטבוליזם. אנחנו יודעים שכדי לקבל אנרגיה לפעילות מסוימת אנחנו צריכים לשרוף חומרים שמספקים אנרגיה כמו פחמימות ושומנים, ואותם אנחנו מקבלים תוך כדי שריפה שלהם על ידי הפרשת הורמונים והפעלת שרירים כל הזמן. זה מה שמפעיל את המטבוליזם וזה מה שנותן לנו את הדלק שאנחנו זקוקים לו.

אנשים רבים חשובים שהגוף מצליח לשרוף אנרגיה כזאת רק בזמן פעילות גופנית, ולכן מגבירים אותה כדי לרזות. זה באמת נכון ובריא יותר להיות בתנועה ובפעילות, כך שזה מוסיף לכם שריפת קלוריות ובונה את השרירים שלכם בצורה טובה ומעניק לכם את המראה החטוב שאתם מחפשים. אלא שגם בזמן מנוחה הגוף שורף חומרים שנועדו לתת לו אנרגיה משום שמערכות הגוף השונות אינן נחות לעולם.

כיצד הגוף שורף אנרגיה נוספת?

גם כשאנחנו במנוחה מוחלטת, גם כאשר אנחנו ישנים, מערכות הגוף הפנימיות ממשיכות לעבוד כל הזמן. המוח עובד על חשמל וכימיקלים כדי לשגר פקודות ולעשות את עבודת החשיבה ופיקוח על המערכות בגופנו. מערכת הלב והריאות ממשיכה לשאוף חמצן ולנשוף את תוצריו, להעביר אותו לכל תא בגוף דרך כלי הדם ולתחזק כל איבר. מערכת העיכול לא מפסיקה לרגע לעכל את המזון ותוצריו ושאר האיברים ממשיכים לעשות את העבודה שלכם בחילוף החומרים הבלתי פוסק. על מנת להפעיל את כל המערכות הללו הגוף דורש אנרגיה. אם נכוון את הגוף נכון בעזרת תוספי מזון נכונים נגרום לגוף להשתמש בשומנים על מנת לספק לגוף את האנרגיה הזאת ובכך לזרז את תהליך ההרזיה.

למה דווקא שורף שומנים של ההיפר פלוס?

הייפר נוטרישיין פיתחה את ההייפר פלוס אחרי שנים של מחקר כדי שיהפוך שורף שומנים ייחודי משתי בחינות:
1. יש בהייפר פלוס החומרים המעודדים את הגוף לשרוף יותר שומן בכל זמן
2. יש בהייפר פלוס חומרים יחודיים המסייעים לקליטה וספיגה טובה יותר של החומרים הפעילים. שני היתרונות הבולטים של הייפר פלוס הם הרכב החומרים והיחס ביניהם, והעובדה שהוא מיוצר בישראל בפיקוח משרד הבריאות ועם כשרות נשמעת כמעט ובלתי הגיונית! הרזיה וחיטוב הגוף מעולם לא היו נוחים וקלים כל כך, הודות להייפר פלוס.

אילו חומרים יש בהייפר פלוס?

החומרים שנמצאים בשורף השומן מיועדים לייעול המטבוליזם וזירוזו בצורה בריאה. והתוצאה היא חיטוב הגוף על ידי שריפת שומנים מוגברת. הם כוללים את החומרים הטבעיים המוכחים כשורפי שומנים:

  • L Carnitine – זהו הנתב של השומנים לתוך תאי השריר, ובכך הוא הופך שומן לזמין יותר לשריפה. בעיקר שומן בטני שמוזרם בצורה חכמה.
  • מגנזיום – מגנזיום הוא מינרל העוזר לשריפת שומנים על ידי ייעול עבודת השרירים.
  • קפאין – מלבד שריפת שומנים קפאין גם מגביר את המטבוליזם ובכך פועל פעולה משלימה.
  • B12 – עוזר לספיגת חומרים טובה יותר בתאי הגוף, בהם גם את כל הרכיבים שמצויים בהייפר פלוס.
  • גוארנה – ממריץ ומדרבן ערנות ידוע שמכיל גם קפאין.
  • חומצה לינולאית CLA – חומר אידיאלי לשורף שומנים משום שהוא מונע את הצטברותם בבטן.

לסיכום, לא משנה כמה מילים נכתוב עליו - עד שלא תשתמשו בהייפר פלוס לא תדעו מהו חיטוב מהיר וייעיל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה