המדריך: בחירת אולם אירועים בראשון והסביבה



ראשון לציון הפכה בשנים האחרונות לזירת האירועים האולטימטיבית. קרבה לערוצי תחבורה ראשיים, אווירה המשלבת בין חדשנות למרכזיות, מודרניות ביחד עם שיק אורבני, אולמות מושקעים בסטנדרטים גבוהים, שלל ריגושים והפתעות לחוגגים.

עומדים להינשא? מחפשים מקום לברית או לחגיגת בר/בת מצווה? המדריך הבא יסייע לכם בבחירת האולם הנחשק והמתאים לכם ביותר.

החגיגה מתחילה באווירה הנכונה
חפשו אולם בסגנון המועדף עליכם. יש מי שמעוניינים לחגוג בלב העיר הגדולה באווירה כפרית המחוברת לטבע ויש מי שדווקא בוחרים לחגוג על שפת הים מול השקיעה. שימו לב לעיצוב של המקום במצבים שונים כמו יום ולילה, לפי התזמון בו אתם מתעתדים לקיים את האירוע. יש מקומות שמשנים אווירה ומראה במעבר מיום לערב ומומלץ להגיע ולחוות אירוע לדוגמא, אחד באור יום (למשל, שישי בצהריים) והשני בערב ורק לאחר מכן להחליט על הטיימינג והאווירה. שימו דגש גם לסביבה שמקיפה את האולם – האם מדובר באזור תעשייה או באזור פסטורלי יותר, האם מדובר באולם שקרוב לכביש מהיר, כולל חנייה מסודרת.

בפנים או בחוץ? זו השאלה!
אחת הדילמות שמעסיקות רבים שמחפש אולם אירועים בראשון היא האם לחגוג בגן אירועים או באולם מקורה וסגור. התשובה לכך תלויה במספר פרמטרים: מזג האוויר בלתי צפוי (בחורף יהיה מאתגר יותר לחגוג אירוע באקלים קר וגשום בעוד בקיץ עשוי להיות חם מדי), הנוף המבוקש, האווירה המועדפת, תשתית לקייטרינג, צוות מקצועי וכדומה. אירוע בחוץ עשוי להיות מגביל מבחינת סאונד, תאורה ותשתית טכנולוגית למצגות או הקרנה ובאירוע בפנים יתכן שתאלצו לוותר על חופה בחוץ וכדומה. היום כבר לא חייבים לבחור, כיוון שקיימים מספיק אולמות אירועים בראשון לציון המשלבים בין שני העולמות. מציעים חצר מטופחת לחופה או לשלב קבלת הפנים ואולם סגור לסעודה, ריקודים או למקרה שמזג האוויר לא יתאים לחגיגה תחת כיפת השמיים.

הגודל משחק תפקיד
בבחירת האולם המבוקש, התייחסו למספר האורחים שבכוונתכם להזמין על מנת להבין האם האירוע שלכם הולך לכיוון של אירוע גדול ורב משתתפים או לאירוע קטן ואינטימי יותר. חפשו אולם שמבחינת גודל יכול טכנית להכיל את כמות המשתתפים המשוערת מבלי להשרות תחושת צפיפות.
אם אתם מתכננים אירוע קטן, העדיפו אולם קטן יחסית, כדי שהחלל לא ייראה ריק ומנוכר עם מעט משתתפים. בדקו אם ניתן לשנות את העיצוב הפנימי של המרחב לפי הקונספט של האירוע לרבות סידורי ישיבה, עיצוב דקורטיבי של השולחנות, שימוש בפריטי טקסטיל ליצירת מעטפת מזמינה ואטרקטיבית התואמת לחזון שלכם.

לא על האולם לבד
אירוע היום הוא חוויה כוללת המורכבת מכל הפריטים שמתמזגים יחדיו לחגיגה בלתי נשכחת. בדקו מה מציע לכם המקום מבחינת תכנית אומנותית ואטרקציות. למשל, רחבת ריקודים, תקליטן הבית, קייטרינג איכותי ששם דגש על חוויה קולינרית ייחודית וחומרי גלם משובחים ופרזנטציות מפתיעות, כולל מתן מענה לאלרגניים, צמחונים טבעוניים. בדקו גם את התשתית הטכנית של המקום לרבות  אמצעי בידור שונים, חדר VIP או לאונג' או סוויטה מפוארת להירגעות לפני ובמהלך האירוע. מומלץ לשוחח עם צוות המקום ולבדוק אם האולם מעניק גם שירותי הפקה וסיוע ביצירת קונספט לאירוע, עיצוב מוזמן בהתאמה אישית, אטרקציות כמו עמדת מגנטים, פעילויות כמו סדנאות, הופעות, צלם, הזמנות מעוצבות, מתנות לאורחים. כמובן שיש לקחת בחשבון גם שיקולים של תקציב, מועדים פנויים והסדרי תשלומים.

אל תבחרו לפני שבדקתם. כדאי להשוות בין מגוון אולמות אירועים בראשון לציון, לשוחח עם ממליצים, להיפגש עם נציגים של האולם ולבחון אירוע לדוגמא על מנת להחליט היכן לחגוג.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה