איך לבחור את המנתח פלסטי המתאים ביותר עבורך – נסיון זה שם המשחק!



הגידול הרב בביקוש לניתוחים פלסטיים – מגמה שהיא תוצאה בעיקר של הצלחות מרשימות הרבה יותר ומינימום תופעות לוואי – מביא לעלייה גם במספרם של המנתחים שמציעים הגדלות חזה, מתיחות פנים, שאיבות שומן, שיפוצי אף והליכים כירורגיים נוספים שמטרתם שיפור המראה החיצוני. על-מנת לבחור נכון את המנתח הפלסטי המתאים ביותר עבורך, המפתח החשוב ביותר הוא הניסיון.

 

מדוע הניסיון הוא הפקטור החשוב ביותר בבחירת מנתח פלסטי?

כשאדם מגיע למנתח פלסטי, הוא מפקיד בידיו את אחד הנכסים החשובים ביותר מבחינתו, המראה החיצוני שלו. ליתר דיוק הוא מפקיד בידיו חלום, לעתים קרובות כזה שמלווה אותו במשך זמן רב ושהוא תולה תקוות רבות בהגשמתו. בנקודה זו נכנס לתמונה הניסיון של המנתח הפלסטי – ראשית, לא כל חלום אפשר להגשים באופן מלא, ולעתים נדרשת פשרה מסוימת, כזו שמצד אחד תשפר במידה ניכרת את המראה של האדם ויחד איתו גם את הדימוי העצמי שלו ומצד שני תשמור על חזות טבעית שבסופו של דבר היא גם המחמיאה ביותר. שנית, כדי לממש את החלום באופן האופטימלי יש לתכנן הליך כירורגי מדויק להפליא, ולשם כך יש צורך בניסיון נרחב, כך שגם יוצאו לפועל כל הפעולות הדרושות וגם ההחלמה תהיה קלה ככל האפשר. סיבה שלישית לחשיבות הניסיון בדרך למימוש התקוות של המנותחים היא ביצוע הניתוח עצמו – מיומנות כירורגית גבוהה נשענת כמובן על ידע רלוונטי אבל בנוסף נדרש גם ניסיון, ולמעשה אין תחליף לידע שמצטבר תוך כדי עבודה בפועל ולא רק במהלך הלימודים וההכשרות.

סבלנות וקשב

עוד איכויות יקרות ערך עבור מנתח פלסטי הן סבלנות וקשב, ועל כן רצוי לקחת גם אותן בחשבון כשמתלבטים באיזה איש מקצוע לבחור. חשוב לזכור שכירורג פלסטי הוא לא עוד רופא אלא אדם ששותף לתהליך שמתאפיין מטבעו באינטימיות רבה. כשאדם משתף מנתח פלסטי בחלום שלו הוא חושף בפניו את הנפש, את המקומות שבהם הוא לא מרגיש שלם עם עצמו, את הקשיים שבהם הוא נתקל במהלך היומיום ואת החששות שלו ביחס לתהליך ולתוצאותיו. בפרט כך הדבר אצל מטופלים צעירים יחסית, אבל גם אצל המבוגרים יותר ישנה ציפייה לפגוש מנתח לא רק מנוסה ומיומן אלא גם כזה שיקשיב בסבלנות לכל תקוותיהם וחששותיהם, יתייחס אליהם בגובה העיניים, ייטע בהם ביטחון מלא, יתחבר אליהם באמת וידע להוביל אותם בבטחה לאורך התהליך.

יושרה מלאה

פרמטר נוסף שמבחין בין מנתח פלסטי טוב למנתח פלסטי מצוין הוא יושרה מלאה. יושרה – שבמידה מסוימת גם היא תוצר של ניסיון מגוון והבנה שהמטופלים רוצים רופא שמדבר אליהם בגובה העיניים ומתוך כבוד אל מי שהם – באה לידי ביטוי בשתי דרכים עיקריות: ראשית, ישנם כאמור מקרים שבהם החלום של האדם אינו ניתן ליישום עקב מגבלות פיזיות, ובמקרים אלה חשוב מאוד שהמנתח הפלסטי יבהיר מה ניתן לבצע ומה לא. שנית, גם במציאות שבה ההליכים הכירורגיים של הרפואה האסתטית השתכללו מאוד ועל כן יש פחות תופעות לוואי מבעבר, חובה להבין כי כמו בכל ניתוח ייתכנו סיבוכים מסוימים, וגם אם הם נדירים מאוד יש לקחת אותם בחשבון. יושרה מלאה מבטיחה גם ציפיות ריאליות לקראת הניתוח ובהתאם שביעות רצון מלאה לאחריו.

 

לפרטים נוספים:

www.drarik.co.il

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה