שיפוץ דירה בראשון לציון



ראשון לציון היא אחת הערים שמתפתחות בשנים האחרונות בקצב מואץ במיוחד: לפני עשרים שנה חיו בישוב שנוסד ב-1882 כ-150,000 בני אדם, ואילו כעת מספר התושבים כבר עבר את הרבע מיליון. ראשל"צ מתרחבת גם לכיוון מערב וגם לכיוון מזרח, במרכזה ישנם שלל פרויקטים של התחדשות עירונית, וכשזה המצב ובכל רחבי העיר נבנות ללא הרף דירות חדשות ומרשימות, אך טבעי הוא שגם בעלי דירות ותיקות יותר ירצו לשדרג את איכות החיים ולהשביח את הנכסים שלהם.

הכדאיות הכלכלית של שיפוץ דירות בראשל"צ

בימינו כל החלטה הנוגעת לנדל"ן לוקחת בחשבון כמובן גם שיקולים כלכליים. מבחינה זו, שיפוץ דירה בראשון לציון הוא פרויקט משתלם במיוחד. המושבה שהפכה לעיר ב-1950 נהנית מקרבה לתל אביב, מכילה מרכזי מסחר ותעסוקה עתירי אפשרויות, כוללת חופי ים יפהפיים ומציעה עוד מגוון רחב של אפשרויות בילוי מכל הסוגים וחיי תרבות עשירים, רמת מערכת החינוך שלה נחשבת לגבוהה ובאופן כללי איכות החיים בראשל"צ מרשימה. במצב שכזה שוק הנדל"ן המקומי מתאפיין בגאות, ובאופן טבעי דירה משופצת כחדשה היא נכס בעל ערך גבוה מאוד

סוף מעשה בתכנון מוקפד

הבסיס להצלחת פרויקט שיפוץ דירה בראשון לציון הוא תכנון קפדני, כשמומלץ בחום לעשות זאת בעזרת מעצב או מעצבת פנים בעלי ניסיון רב בשיפוצים. נשות ואנשי מקצוע אלה אמונים על מיצוי הפוטנציאל של כל דירה, ניצול יעיל של כל מטר מרובע, הבטחת אסתטיקה מרבית בהתאם לטעמם והעדפותיהם של בני הבית ובנוסף, ולא פחות חשוב, תכנון שיאפשר השלמת השיפוץ במינימום זמן ובלגן.

מעצבי פנים מומחים לשיפוצים גם מלווים את העבודות בפועל, מסנכרנים בין העבודות השונות הנדרשות ליצירת השינוי המבוקש, מוודאים כי כל פעולה מתבצעת באופן מושלם ומונעים את אחת התופעות המתסכלות ביותר בתחום השיפוצים - התארכות העבודות שלא לצורך והתייקרות העלות שלהן. למעשה, בימינו אין שום סיבה שפרויקט שדרוג דירה, גם אם מדובר בשיפוץ שכולל החלפת תשתיות, הריסת קירות ועבודות רבות נוספות, לא יושלם תוך 21 ימי עבודה.

תזמון השיפוץ

עוד מפתח חשוב בהשלמת שיפוצי דירות במינימום זמן ובלגן הוא תזמון התחלת העבודות. בדרך כלל ההעדפה היא לבצע את הפרויקט בקיץ, כששעות האור רבות, צבע מתייבש מהר וכו', אבל כדאי לקחת בחשבון שזוהי תקופה עמוסה עבור רוב אנשי המקצוע בתחום - כך שלעתים הטיימינג האופטימלי הוא דווקא בסתיו או אפילו בחורף, שממילא בארץ אינו קשה מדי. עוד המלצה מבחינה זו היא לא להתחיל שיפוץ בתקופות חגים (של כל הדתות).

מסגרת תקציב מוגדרת וחוזה מפורט

שיפוץ דירה בראשון לציון הוא כאמור פרויקט משתלם מאוד בהיבט הכלכלי. גם במצב כזה חשוב מאוד כמובן להקפיד על מסגרת תקציב מוגדרת והימנעות מחריגה ממנה (שכן קל מאוד להיסחף ולגלות בסופו של שיפוץ ששילמתם עליו כמה עשרות אלפי שקלים יותר מכפי שתכננתם). תכנון השיפוץ בעזרת מעצב/ת פנים עם ניסיון בשיפוצים מצמצם במידה ניכרת את הסיכון הנ"ל. צעד חשוב נוסף להבטחת הישארות בתוך מסגרות התקציב והזמן שנקבעו לשיפוץ הוא חתימה על חוזה מסודר ומפורט מול הגורם המקצועי שמוביל את הפרויקט.

לפרטים נוספים:

www.72gag.co.il

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה