יעדים שמומלץ לתיירים ישראלים לטוס אליהם בחורף



ישנם אנשים שעבורם עונה הקיץ מהווה שם נרדף לחופש ולנופש (אם אפשר – עדיף בחו"ל). אבל אנשי העולם הגדול כבר יודעים כי לא כדאי לוותר מפעם לפעם על חופשות בחורף. למה? קודם כל, בגלל שזו העונה שבה ניתן למצוא דילים אפילו עוד יותר שווים. כמו כן, זו הזדמנות להגיע ליעדים שבהם נהנים משלג שיורד בלי שצריך להצטופף בתור של החרמון או בפקקים לירושלים המושלגת. כמו כן, זה זמן הסיילים ומבצעי ההנחות החורפיים, מסביב לעולם ולקראת עונת הכריסטמס והמתנות.

תאילנד בחורף

יתכן שמתבקש להתחיל עם טיולי חורף באירופה אבל אנו בוחרים להמליץ תחילה דווקא על טיסות זולות לתאילנד. כן, המדינה הטרופית הזאת שמציעה כל כך הרבה מה לעשות ממש לא סוגרת את השערים בחורף כי אם להיפך. מזג האוויר בארץ האיים הקסומה לא יפתיע אתכם עם שלג סוחף ומה שטוב – אפילו אתרים מאוד נחשבים יהיו הרבה יותר נגישים ועם פחות תורים ועומס (למרות שתאילנד פופולרית גם בחורף). בנגקוק מחכה לכם גם בחורף, עם מקדשים שאסור לפספס, עם פסלי בודהה המרשימים, עם ארמון המלוכה היוצא מן הכלל. שווקי הלילה והשווקים הצפים טומנים בחובם אוצרות במחירים שאי אפשר לדמיין.

מה עוד אפשר לעשות בחורף, אחרי שעולים על טיסות זולות לתאילנד? אפשר לבקר באיים או דווקא להגיע לצפון המדינה, למשל אזור ציאנג ראי. שם אפשר לפגוש את אנשי השבטים על המסורות המיוחדות שלהם. אפשר לשוט על נהר המקונג, לבקר בכפרי אומנים ייחודיים בציאנג מאי, להגיע למקדשים הנישאים ולהביט במופעי הפילים. ואי אפשר בלי איי גן העדן כדוגמת פוקט, עם החופים הנמתחים למלוא רוחב העין.

מסע של שלג בלפלנד המושלגת

אם אתם שייכים לאלה שבשבילם טיסות זולות לתאילנד הן נהדרות אבל רק בקיץ בבקשה, אנו ממליצים לכם ללכת על הצד הקפוא ביותר של המטבע. אם אתם בעניין של הרפתקאות אמיתיות בשלג, אתם חייבים להגיע לפחות פעם אחת בחיים לערבות הקרח של לפלנד הקפואה. זה לא טיול לחובבי קניות וקניונים. זה לא טיול לחובבי החופים. זה טיול שיכול לקחת אתכם על גבי מזחלות אמיתית, הרתומות לכלבים. זה טיול שלוקח אתכם על אופנועי שלג כשברקע מביטים בכם איילים ענקיים. אפשר לשלב באתגר הזה גם טיולי סקי, אבל ממש לא חייבים. הנופים שאתם רואים בכל פינה יישאו אתכם לתמיד ויותר, אף פעם לא תרגישו שהחורף הישראלי סוער או קר...

חוויה רוסית בחורף

אם חשבתם פעם לטוס לרוסיה, אין ספק שלא כל מקום בארץ רחבת הידיים הזאת מתאים לתייר בחורף. אבל ערים גדולות כדוגמת מוסקבה או סנט פטרסבורג בהחלט ראויות להמלצה חורפית חמה. במקום לבלות בחוץ, בפארקים, תוכלו למצוא את היופי של ארמונות מחוממים ומצודות עתיקות. ואין כמו מופעי תרבות רוסיים, הבלט והקונצרטים.

כל הסקי שבעולם

אם אתם חובבי סקי או שאתם רוצים להתחיל לגלוש בפעם הראשונה, יש כמה יעדים שתוכלו לטוס אליהם בחורף וליהנות עד הגג. באיטליה למשל, מחכים לכם כמה אתרי סקי ידועים וטובים בצפון ההררי. למנוסים ולסטייליסטים שמוכנים לשלם יותר, שוויץ היא המקום האמיתי. אבל אם אתם בעניין של מחירים מצחיקים, תנו דעתכם לבלקן ובפרט, לבולגריה. לא חסרים במדינה אתרי סקי נאים, קרובים, נגישים וממש משתלמים. ואם אתם סתם רוצים ליהנות משלג לעניין, מומלץ לכם לנסות את סופיה, פראג או פריז בחורף. ואם התקציב שלכם גדול, כריסטמס בניו יורק שלובשת חג מומלץ עד מאוד.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה