חומצה היאלורונית – לקבל את כל המידע שצריך בתחום



אחת לכמה זמן אנחנו יכולים לקרוא ולשמוע על חומרים חדשים וייחודים שנכנסים לתחום של רפואה אסתטית ומשנים במידה מסוימת את כל ההתייחסות לתחום.

 כך היה לפני שנים לא רבות עם בוטוקס וכך היום עם חומרים אחרים, כפי שנוכל לראות מיד.

השינויים בתחום נובעים הן כתוצאה ממחקרים שונים שנערכים על ידי חברות שעוסקות ברפואה אסתטית והן מחפשות דרכים כיצד להפוך את הטיפול להרבה יותר אפקטיבי, אטרקטיבי, איכותי ובטוח. זאת על מנת למשוך כמה שיותר לקוחות, גברים ונשים, אשר ירצו לעבור טיפולים אסתטיים, בין אם מדובר בטיפולי העלמת קמטים, טיפולים כנגד כתמים בעור ועוד.

חומצה היאלורונית היא דוגמא טובה לחומר חדש שנכנס בשנים האחרונות לשימוש. מדובר בחומצה שמופקת מחומרים טבעיים שנמצאים בגוף, זאת להבדיל מבוטוקס וחומרים אחרים אשר אינם טבעיים ומגיעים מבחוץ. מן הסתם ההבדל הוא עצום, שכן חומרים שמקורם בגוף האדם, קל לגוף יותר לקבל אותם ולכן רמת הסיכון יורדת, והסיכוי שהטיפול יצליח עולה.  זאת להבדיל מחומרים לא טבעיים, שגם יש בהם רמה מסוימת של סיכון לתופעות לוואי שונות וגם הם עלולים להידחות על ידי הגוף.

חומצה היאלורונית נכנסת לשימוש בשנים האחרונות בעקבות מחקרים שונים, מחקרים אשר מטרתם היה לבדוק כיצד אפשר לשפר את כל הנושא של טיפולים קוסמטיים להתמודדות עם קמטים בעור. השימוש בחומצה הוא דומה לשימוש בבוטוקס ובחומרים אחרים, הוא מתבצע באמצעות הזרקות אשר ממלאות את הקמטים השונים.

עצם זה שמדובר בחומר טבעי, חומר שמגיע מגוף האדם איננו אומר שכל מי שעובר טיפול באמצעות חומר זה, צריך לסמוך ידיו על מה שהוא יודע בלבד או על מה שהוא שומע מהרופאים. כמו בכל טיפול אחר, לפני שנכנסים אליו, יש לקרוא חומר בנושא ולברר בדיוק מה זה אומר טיפול עם חומצה, כיצד הוא משפיע, מה היתרונות שלו ומה ההשפעות של הטיפול.

איפה וכיצד אפשר למצוא חומר בנושא

חשוב להדגיש, כל מטופל שעובר טיפול ולא משנה אם מדובר בטיפול ארוך וממושך או טיפול קצר, כולל טיפול בחומצה היאלורונית, חייב לקבל את כל המידע על החומר ועל הטיפול מהרופא לפני שהוא מתחיל. עליו לדעת מה הסיכונים, תופעות הלוואי וכדומה.

בנוסף לכך, רצוי מאוד לקרוא חומר אובייקטיבי בנושא, בין אם זה מתוך מגזינים רפואיים ובין אם זה מתוך מגזינים שעוסקים בנושאי אסתטיקה ויופי. ככל שנקבל יותר חומר, כך נוכל להגיע לטיפול מוכנים יותר והרבה יותר שלמים עם התהליך. כך נבין יותר מה בדיוק אמור להתבצע, כיצד זה מתבצע ומה אנחנו אמורים לצפות, הן מהתהליך והן מהתוצאות הסופיות שלו.

לסיכום, מוטב להיכנס לתהליך כזה שכל המידע בידינו, כך אנחנו לא נהיה מופתעים ונדע בדיוק למה לצפות בסופו.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה