משלוחי פרחים מיוחדים לחגים



המשפחה והחברים, הם אולי הדבר החשוב ביותר בחייכם וכדי להמחיש את הערכתכם ואת אהבתכם למשפחתכם, החברים שלכם ואף העובדים והקולגות שלכם, נכון לפנק אותם באמצעות משלוחי פרחים. אין ספק כי פרחים מאפשרים לכם להביע את אהבתכם ואם הם מהודרים, ריחניים וצרורים בזר מושקע, הרי זה משובח. כל אחד אוהב לקבל פרחים, ועל כן זהו פתרון אולטימטיבי כמתנה לחג, ליום הולדת ולעיתים סתם על מנת להגיד לאדם שאתם שולחים לו את הזר, כי אתם חושבים עליו - לא תמיד צריך תאריך ספציפי, כדי להוכיח זאת כמו ימי הולדת, חגים וכיוצא בזאת.

 

החג בפתח ואליו לא מגיעים בלי זר פרחים

אם החלטתם שאתם רוצים להפתיע את המארחים בזר פרחים, אל תתפשרו על הפחות מהטוב ביותר. כל אדם ממוצע מכיר, קיבל ושלח זר פרחים בחייו ועל כן הקושי להפתיע אדם באמצעות זר פרחים הוא רב, אלא אם נכנסתם אל חנות פרחים בראשון לציון אשר חושבת מחוץ לקופסא ושוזרת זרי פרחים שטרם נתקלתם בהם בחייכם. זר הפרחים צריך לא רק להיות יפה ולהכיל פרחים טריים ורעננים, אלא יש לשזור אותו בצורה מיוחדת וייחודית ובין היתר בצורת לב, בתוך אגרטל ייחודי וכיוצא בזאת.

אל החג השנה כדאי שתכנסו עם זר המכיל פרחים טריים אותם שזרו באופן מקורי וייחודי, כך שהמארחים בערב החג ולאחריו יופתעו ויתפעמו מהזר המקורי אותו רכשתם. זר פרחים יכול בהחלט להוות מתנת חג מעוררת שמחה ואם לא כמתנה בפני עצמה (מה שבהחלט יכול להספיק ולספק ובטח שאם מדובר בזרים ייחודיים ויוצאי דופן) אזי יכול הזר להיות תוספת מרעננת.

כמה יעלה לכם זר פרחים

זרי פרחים יכולים לעלות כמה עשרות שקלים ועד כמה מאות שקלים, בהתאם לדרישות האישיות שלכם, למקוריות אותה אתם מבקשים לעצמכם וליקיריכם המארחים אתכם בחגים כמו גם בהתייחס ליכולת הכלכלית שלכם. כדי להכיר את העלויות והמחירים, אתם בהחלט יכולים להיכנס לאתרים המציעים משלוחי פרחים ולהתרשם מהעלויות, אל מול מה שתקבלו תמורתם. קחו בחשבון כי ישנם זרי פרחים סטנדרטים עליהם המחירים יהיו נקודתיים, אך חשוב להבין, כי ישנם זרי פרחים שנשזרו בהמון מקוריות וייחודיות, כך שאתם בקלות יכולים להיות שונים מהאורחים האחרים שרכשו זרים סטנדרטים, תמורתם תשלמו עלויות קצת יותר גבוהות.

 

 

לסיכום – החג הזה אתם מפתיעים את המארחים בזר פרחים מקורי ומדהים ביופיו באדיבות נופר משלוחי פרחים, באתר שלנו תוכלו למצוא מגוון נוסף של זרים מיוחדים: זרי בוקה, זרים לכלה, זרי ראש מפרחים טריים ועוד. קחו לעצמכם רגע להציץ בזרים המופלאים אותם אתם יכולים לרכוש בחגים.

צילום נופר


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה