יעדים שאפשר לטוס אליהם גם בקיץ וגם בחגי תשר"י



יש כאלה שיוצאים לחו"ל אך ורק בקיץ. יולי אוגוסט זה בשבילם המילים הנרדפות לטיסות, חופשות בטן גב או בילוי באטרקציות, מוזיאונים, פארקים ירוקים ומסעדות בניחוח מקומי. אחרים לא מוכנים לצאת מהמזגן בקיץ ובשבילם,

הזמן המושלם לטיסות ולטיולים זה בדיוק בתקופה שחגי תשר"י מגיעים. אצלנו אין אפליות, אנחנו לפעמים יוצאים בקיץ ולפעמים בחגים. לכן, אספנו עבורכם שורה של יעדים שאפשר לטוס אליהם גם בקיץ וגם בחגים.

כרתים, נופשים ונהנים

אם לא מתחשק לטוס רחוק, אם רוצים מזג אוויר כמו בבית אך אווירה פסטורלית ושפע של ים וחופים נפלאים, בוחרים בכרתים. טיסות זולות לכרתים לוקחות אתכם חיש קל לאי היווני הגדול, לאווירה של חופש ונופש. יש שם חופים המוניים וחופים מבודדים. יש שם יופי של טברנות עם מיטב מאכלי יוון ואוזו שמחליק בגרון. אפשר לצאת לשיט שבין האיים או לבחור מלון בנוסח הכל כלול, שפשוט אין חשק להתרחק ממנו אפילו במטר אחד. באי המזמין הזה תוכלו לבקר גם בעיירות דייגים אותנטיות ויש גם לא מעט אתרי עתיקות ובעיקר שלווה. המון המון שלווה.

ברוכים הבאים לורנה

לצד כרתים ולצד אותן טיסות זולות לכרתים, גם ורנה מתאימה ביותר לנופש קייצי או לחופשה של תקופת החגים. כמו כרתים, גם כאן ישנה קרבה לים ויש יופי של טיילת וחופים מוזהבים ושווקים. המיקום קרוב מאוד ולא מבזבזים הרבה זמן על שהייה באוויר. מגיעים לשם הרבה זוגות שרוצים נופש רומנטי וגם הורים וילדים. אפשר לבלות בחופשת שופינג ויש גם לא מעט מקומות ששווה לטייל בהם, פארקים ירוקים, מסעדות חביבות ואוכל טוב.

איטליה זה לא רק רומא

חובבי ההיסטוריה והעתיקות רווים הרבה נחת מביקור ברומא שבאיטליה. המגף האיטלקי מציע נוף אנושי ונוף טבעי, אתרי חובה כדוגמת הקולוסאום הפורום העתיק שהיה המקום המרכזי של העיר העתיקה, הפנתיאון, הקאפלות המפורסמות. ויש כמובן גם את המוזיאונים של רומא והפיצות השונות כל כך בטעמן ממה שאנו מכירים מישראל. אבל חגים או קיץ, איטליה זה לא רק רומא ויש לה עוד הרבה מה להציע.

איטליה זה גם סיציליה או נאפולי. בסיציליה תפגשו הדים לתרבות האיטלקית האותנטית, תמצאו עיירות מקסימות ואוכל טוב. מומלץ לבקר בהר אתנה הידוע. גם בנאפולי תוכלו לבלות נהדר, יש שם פסטיבלים ואווירה, ואם נשאר זמן אפשר לצאת להפלגות קסומות בסביבה.  

אגמים וירוק בסלובניה

סלובניה הולכת והופכת לפופולרית על מפת התיירות של הישראלים. כאן זה לא כרתים ולא רומא. לא טיסות זולות לכרתים ולא פיצה או אספרסו. מה זה כן? סלובניה זה יופי של טבע והמון ירוק בעיניים. סלובניה מציעה אגמים מפעימים, ונוף הררי פסטורלי ומקסים. סלובניה זה גם מערות אטרקטיביות מצודות וארמונות. אם רוצים באותה הזדמנות משהו מאירופה הקלאסית, בלובליאנה הבירה תמצאו גם את זה.

אם אתם בקטע של מים, אנו ממליצים בחום להגיע אל Lake Bohinj (אגם בוהיני). זהו האגם הגדול במדינה והוא נמצא במקום די נוח לגישה. הוא נמצא בשמורה ובקרבתו יש שפע אטרקציות. מקובל לבלות באזור בפיקניקים, ניתן לטייל ברגל, אפשר ליהנות מהרכבל או ביקור במפלים השוצפים. אפשר גם פשוט להתמכר ליופי של האגם הגדול, העטור ירוק ושלווה שכל כך חסרה לנו כאן, בישראל. עוד בסמוך, שווה לבקר בהר ווגל המתנשא מעל האגם. יש שם תצפית נפלאה וזו טעות להחשיב אותו אך ורק בתור אתר סקי חורפי. הרכבל פעיל גם בקיץ והנוף באמת עוצר נשמה.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה