רשלנות רפואית – מסכימים על פשרה שטובה לשני הצדדים



מקרים רבים של רשלנות רפואית אינם מגיעים לשערי בית המשפט. אלו מסתיימים בפשרה. זאת מתוך רצון של שני הצדדים לוותר על הביורוקרטיה הסבוכה כמו גם על הזמן ועל הכספים הרבים הכרוכים בהליך המשפטי. עורך דין רשלנות רפואית הוא הכתובת גם בעת ששני הצדדים החליטו להגיע לפשרה מחוץ לבית המשפט.

 

כל מי שמתעסק בתחום המשפטי יודע כי במקרים רבים אשר בהם הייתה רשלנות רפואית, העניין לא יגיע לפסיקה סופית בבית המשפט. מקרים רבים מתוכם שיטופלו מחוץ לבית משפט יובילו לתוצאות מהירות יותר והדבר יהיה לטובתם של הצדדים.

מה זו פשרה?

פשרה זהו למעשה שיח נינוח אשר נערך בין שני הצדדים או על ידי עורכי הדין מצדם, כאשר המטרה היא להגיע להסכם או פשרה אשר תהיה מקובלת על שני הצדדים. באופן כזה עשויים שניהם להרוויח שלא כמו בבית המשפט אשר בו יש צד אחד מרוויח וצד אחד מפסיד. באופן כזה של הסכם או פשרה, יכול כל צד לדרוש את הדברים החשובים לו ואף לקבל אותם. ישנן יתרונות נוספים לדבר כפי שנמנה להלן.

יתרונות של הסכם או פשרה מחוץ לכותלי בית המשפט

  • חיסכון בזמן – הליך הגישור הוא אינו הליך ארוך ביחס להליך הנערך בבית המשפט אשר עשוי לארוך חודשים ארוכים ולעיתים אף שנים. הוא חוסך את התהליך המייגע ומורט העצבים ומוביל לפשרה או הסכם תוך זמן קצר יחסית.
  • חיסכון בכסף – כל ההליכים הארוכים בבית המשפט מייגעים וסוחטים גם את הכיס כאשר מדובר בסופו של יום בסכומי כסף גבוהים מאד אותם יש לשלם עבור הליכי המשפט. הליכי הגישור הינם נמוכים הרבה יותר ובעזרת עורך דין ניתן בקלות להגיע לפשרה ללא הוצאות כספיות כבדות.
  • רווח לשני הצדדים – בהליך של פשרה ישנם שני צדדים שמרוויחים. המטרה בהליכה לפשרה היא לקבל את הפיצוי המגיע לצד התובע, מתוך רצון של הצד השני לרצות אותו ולפצות אותו על עוגמת הנפש או הנזק שהיו לצד הנפגע מבלי לעבור את המסע הארוך ולעיתים אף המשפיל הכרוך בהליכה למשפט.

עורך דין רשלנות רפואית – הכתובת גם כשהולכים לקראת הסכם

אז אם קרה מקרה שבו מצאתם את עצמכם נפגעים בגין רשלנות רפואית, פנו אל עורך דין אשר מתמחה בתחום הספציפי הזה של רשלנות רפואית. הוא יבדוק עבורכם האם יהיה עדיף ללכת על פשרה בכדי להגיע להסכם שיהיה מקובל על שני הצדדים.

משרד עורכי דין - אהובה טיכו – לשירותכם.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה