שיווק דיגיטלי לעסקים - אם תעשו את זה נכון תצליחו



אם זה עתה הקמתם עסק חדש אתם בוודאי יודעים כי ללא שיווק ופרסום נכון, הלקוחות לבטח לא יגיעו.

הלקוחות הפוטנציאליים של היום אלו לא הלקוחות הפוטנציאליים של פעם ולכן בעידן הדיגטלי של היום יש לדעת איך בכלל פונים ללקוח פוטנציאלי ומעניינים אותו במוצר או שרות שהעסק שלכם מספק.

שיווק דיגיטלי לעסקים מלא באפשרויות והזדמנויות לכל בעל עסק, כל שעליכם לעשות זה לבחור איך ואיפה לשווק את העסק שלכם בין שלל אפיקי הפרסום והשיווק המגוונים.

נשמע פשוט? תלוי למי

לפני שנתחיל, יש לעשות קצת סדר ולהבין אילו ערוצי שיווק קיימים וזמינים בעבורנו.

פרסום ברשתות החברתיות: צמד האחים פייסבוק ואינסטגרם שהפכו לערוצי שיווק עוצמתיים וחדים המעבירים את המסר המדוייק לקהל היעד של העסק. באמצעות פייסבוק ואינסטגרם ניתן ממש לגעת בקהל היעד של העסק דרך המסך וזאת ע"י פילוח מדוייק מאוד שמתבצע בין היתר ע"י גילאים, תחומי עניין, סטטוסים משפחתיים, גברים\ נשים, אנשים שהתעניינו בעבר במוצר או השרות של העסק ועוד שלל דרכים יצירתיות להפליא שהמטרה ברורה מאוד: להעביר את המסר השיווקי של העסק ללקוח האידיאלי ושזה לבסוף יהפוך להיות לקוח משלם.

פרסום ממומן בגוגל: פרסום ממומן בגוגל ייתן לעסק שלכם את הבוסט הראשוני ויסייע לכם לקבל הזדמנות מהירה לחשיפת העסק ולהופיע מעל התוצאות האורגניות או מתחתן וזאת באופן מיידי. החשיפה הנכונה במקום הנכון תגרום לכך שהלקוחות הראשונים יגיעו אליכם ובכך למעשה, ההכנסות יעזרו לכם להמשיך ולממן את המשכו של הפרסום. ניתן להתחיל בפרסום ממומן שאמנם יעלה יותר והחיוב יהיה על פי הקלקה על המודעות, אך לאורך זמן כבר תוכלו לדעת כמה אתם משקיעים וכמה אתם מקבלים ולשקול המשך שימוש בפלטפורמה זו ביחד עם אחרות או שלעצמה בלבד. חשוב לציין שנדרשת עבודת אמנות של ממש ע"מ לבלוט מעל המתחרים, לבצע את מחקר הביטויים הנכון והמדוייק עבור העסק, להמיר גולשים לצרכנים פעילים "ולשכנע" את גוגל שהמודעות שלכם הרלוונטיות והטובות ביותר מה שיוריד את גובה הביד, הרבה מעל המתחרים שלכם. תנו לנו לספר לכם סוד: ניתן לעשות בהצלחה רבה את כל מה שהגודר לעיל אך ע"י חברה שמתמחה בתחום בלבד. 

קידום אורגני בגוגל: אנחנו קוראים לזה השקעה לטווח ארוך, ממש כמו בנדל"ן. האתר שלכם יככב בתוצאות החיפוש של גוגל למילות מפתח רלוונטיות של העסק, מילות מפתח שהלקוחות שלכם מחפשים, אתם רק צריכים להיות שם! ובניגוד לקידום הממומן בערוץ שיווק זה לא תשלמו על כל קליק, הקליקים של הגולשים לגמרי בחינם. אך בשביל להגיע לנחלה זו נדרשת עבודה אינטנסיבית והתמדה לטווח הארוך שכן בשיטה זו אנחנו בעצם עובדים תחת הנחיות של גוגל שמשתנות ללא הרף, תלויים בעבודה של המתחרים שלנו, באיכות חווית משתמש באתר שלנו ובעוד מאות פרמטרים שונים.

בעל עסק? - בוא גלה למה העסק שלך צריך שיווק דיגיטלי מנצח 

חברות קידום ופרסום עסקים, יודעות למצוא את קהל היעד שלכם, כך שתוכלו לדעת היכן הלקוחות שלכם נמצאים, על מנת למשוך אותם אליכם. שיווק דיגיטלי לעסקים יתחיל בדיוק מהנקודה החשובה הזאת. אתם משקיעים הרבה משאבים ומאמצים רבים בכדי להקים את העסק שלכם והיום זה במיוחד לא קל לאור התחרות והמצב הכלכלי ולכן, אם החלטתם על הקמת העסק, אתם וודאי כאן על מנת להצליח לטווח הארוך ובטח לא לסגור אותו לאחר תקופה קצרה ולכן, חשוב לזכור כי אתם המפתח להצלחה שמתחילה בבחירה של חברה מקצועית ואמינה שחיה ונושמת את העולם הדיגיטלי. 

חברת קידום מקצועית תדע לבנות לכם תוכנית שיווק מותאמת אישית לפי צורכי העסק, קהל היעד שלו, הציפיות שלכם והתקציב. את תקציב הפרסום החברה תדע היכן להשקיע מבין ערוצי שיווק השונים במינון הנכון ובזמן הנכון. אם מדובר בפייסבוק, החברה תדאג לעמוד פייסבוק מקצועי, שיווקי שמושך את העין האנושית, בקופי איכותי של מודעות פרסום, תמונות ברמה גבוהה ועוד. אם מדובר בעמודי נחיתה ואתרים, הדגש על כאן חווית משתמש גבוהה תוך שימת דגש והתאמה למודעות גוגל (אם עסקינן בקידום ממומן) ולקידום אורגני.

שיווק דיגיטלי תוך התאמה למנועי החיפוש

האתר שלכם צריך להופיע בביטויים רלוונטים אליו, כך שברגע שמקלידים את הביטוי, אתם תופיעו שם. וודאו, כי אינכם מפרים את ההנחיות של גוגל, היות ומרמה, בין אם מדובר באובר חזרות של ביטוי המפתח, טקסט מוחבא בקוד האתר או מאחורי תמונה וכיוצא בזה, יכול לגרום לכך שהאתר שלכם ייענש וגוגל לא יהסס להעיף אותו מתוצאות החיפוש.

 

מבולבלים? לא עוד

אנו כאן על מנת שתוכלו לקבל טיפים ולראות במדויק ובבירור כיצד נראה שיווק דיגיטלי לעסקים https://www.digitwow.co.il.

אחרי הכל תבינו כי העולם הדיגיטלי הנו דינאמי ומצריך מקצועיות רבה, עקביות ועבודה קשה כפי שאנו עושים ומלווים עסקים שהתחילו כמוכם מהצעד הראשון.

 

המאמר באדיבות רועי בן ארי מנכ"ל ובעלים של חברת Digitwow


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה