שוק הקרוסאוברים בעלייה - אבל איך בוחרים נכון?



אם לפני כמה שנים אלו היו הג'יפים שהשתלטו על האספלט העירוני, נראה שבשנים האחרונות דווקא הקרוסאוברים הפכו לפייבוריטים של מרבית הישראלים.

העיצוב, נוחות הנסיעה ושטח האחסון הנכבד, גרמו לכך שטרנד הקרוסאוברים כאן בכדי להישאר. אבל איך בוחרים את הקרוסאובר הנכון? הנה כמה טיפים שחשוב שתקראו לפני שאתם ניגשים לאולם התצוגה.

לא מתפשרים על הבטיחות שמגיעה לכם

הדרך הטובה ביותר לבדוק את האיכות של כל מכונית ולוודא שאתם בוחרים בקרוסאובר הטוב ביותר בשבילכם, היא לבדוק את רמת הבטיחות. חשוב לשים לב למבחני הריסוק, לאיכות השלדה ולמערכות ההגנה אשר מותקנות בכל דגם. בקרוסאוברים החדשים ניתן למצוא לא מעט מערכות מובנות אשר יתריעו בפניכם כאשר אתם סוטים מהנתיב, יגלו לכם כלי רכב שנמצאים ב"שטחים המתים" ושיעזרו לכם לבלום באופן הדרגתי.

בודקים את צריכת הדלק ואת זיהום האוויר

צריכת הדלק המשופרת מהווה עוד עניין שהפך את הקרוסאוברים החדשים לסיפור הצלחה. אם עד לפני כמה שנים הקרוסאוברים העירוניים היו דומים בצריכת הדלק שלהם לכמה ג'יפים וותיקים, כיום ניתן למצוא לא מעט דגמים שיגרמו לכם לשמור מרחק בטוח מתחנת הדלק הקרובה. כך שאם אתם רוצים לבחור בקרוסאובר הנכון, שימו לב לצריכת הדלק שלו. אגב, גם מידת זיהום האוויר תיתן לכם אינדיקציה רצינית לעניין.

שמים לב למידות של כל דגם

בחינה של מידות האורך והרוחב של כל דגם נחשבת לצעד חובה לפני כל רכישה של קרוסאובר. חשוב להוריד את המפרט המלא של כל מכונית ישירות מאתר היצרן ולראות איזה דגם יאפשר לכם לחנות בקלות ולא לחפש שעות חנייה מסביב לבניין. כדאי לזכור שכיום יש מגוון עשיר של עיצובים ומידות שמתאימות גם ליציאה על השטח וגם לאתגרי החנייה של העיר הגדולה. לכן, חשוב לשים לב גם לעיצוב של המכונית אך גם למידות הבסיסיות שלה. 

מוודאים שתא המטען מתאים לכם

תא המטען המרווח הוא ללא ספק אחד מהגורמים שיצרו את הביקוש לקרוסאוברים בארץ. יחד עם זאת, חשוב לציין שלא כל תאי המטען זהים, אפילו אם מדובר בנפח זהה. העניין נובע מהנדסת האנוש, העיצוב הסופי והחלוקה הפנימית. לכן, רצוי לראות מקרוב את תא המטען ולהעדיף דגמים שבהם ניתן לקפל את הכיסאות ולזכות בעוד חלל אחסון. זה ללא ספק יעזור לכם כאשר אתם חוזרים מקניות ומהווה את הדברים הקטנים האלו שמשדרגים כל נסיעה.

לסיכום, בכדי לבחור בקרוסאובר הנכון ולקבל תמורה מלאה עבור הכסף שלכם, אתם חייבים לבדוק את המאפיינים של כל דגם. שימו לב למידות האורך והרוחב של הקרוסאובר, לצריכת הדלק של כל דגם ולאיכות של תא המטען. ברוב המקרים, אלו הדברים הקטנים שעושים את ההבדל ולכן אסור להתפשר עליהם ושווה אפילו לצאת לנסיעת מבחן.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה