"אושר עד" פותחים סניף בראשון לציון מערב



"אושר עד" רשת החנויות האבי - דיסקאונט (Heavy discount) פותחת את הסניף הגדול ביותר בישראל בראשון לציון. בסניף זה עושה רשת "אושר עד" שימוש בטכנולוגיה החכמה של סופר סמארט, שמאפשרת קניה דרך אפליקציה ללא מעבר אצל קופאית.

רשת "אושר עד" מגיעה ראשון לציון ופותחת סניף ראשון בעיר. הסניף החדש שנפתח בתחילת החודש, הוא הסניף ה-17 בישראל וגם הגדול ביותר ומשתרע על שטח של 20 דונם. החנות החדשה שגודלה לא פחות מ-8000 מ"ר, מכילה 500 מקומות חניה בשני מפלסים, מעליות שמשנעות את הקונים עד פתח החנות, מעברים רחבים ונוחים יותר שמתאימים למעבר של אלפי קונים ביום.

הסניף החדש הוא החנות האבי - דיסקאונט (Heavy discount) הראשונה שנפתחת באזור ראשון לציון מערב, ומכוונת לתת שירות לתושבי בת ים וחולון. כדי להבטיח ללקוחותיה את חווית הקניה הנוחה והזולה ביותר הקימה הרשת מחלקת בשר ודגים טריים שהכל ארוז ומוכן כך שרק צריך לבחור את המוצר ולהכניסו לעגלה.

לעידכונים הכי מעניינים בראשון לציון – הצטרפו לפייסבוק שלנו

בנוסף גם בסניף זה עושה רשת "אושר עד" שימוש בטכנולוגיה החכמה של סופר סמארט, שמאפשרת קניה דרך אפליקציה ללא מעבר אצל קופאית. הקניה מתבצעת באפליקציה ייעודית שבסופה במקום לעמוד בתורים, מעלים את העגלה על משקל במשך שלוש שניות, ומקבלים את סיכום הקניה וחשבונית לתשלום. האפליקציה מעדכנת את הלקוח במצבעים בזמן אמת, מציעה מוצרים משלימים והופכת את חווית הקניה לפרסונאלית יותר.

אחרי החגים מתכננת הרשת לפתוח את הסניף ה-18 שלה בחיפה ובמקביל גם את הסניף השני מעבר לים, בניו ג'רזי.

קרדיט צילם: פיני מרגלית


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה