רעיונות למתנה לחג



ראש השנה כבר בפתח, וזה בדיוק הזמן להתחיל לחשוב על מתנות לכבוד השנה החדשה. מתנה לחג מוענקת לרוב, למשפחה המארחת ולעיתים אף למשפחתם של בני הזוג שלנו. במשפחות מסוימות אף נהוג להעניק מתנות האחד לשני לכבוד בואה של השנה החדשה.

 

אז אילו מתנות ניתן לרכוש? אספנו עבורכם מספר רעיונות למתנה לראש השנה.

מארז סוגי דבש

בראש השנה נוהגים לאחל האחד לשני איחולי שנה מתוקה ולא בכדי, שכן הדבש, שהוא אחד מסממני החג, מהווה פתיח מתוק לשנה החדשה. לפיכך, מתנה המכילה סוגי דבש שונים מעבירה באופן המיטבי את הברכה לשנה מתוקה. תוכלו לרכוש צנצנות שונות של דבש כדוגמת דבש הדרים, דבש מפרחי אבוקדו, דבש מפרחי בר ודבש אקליפטוס. את כל הצנצנות ניתן לארוז בסלסלה ייחודית שיכולה לשמש את מקבלי המתנה גם בהמשך.

ספר מתכונים

אחד מהרעיונות הנהדרים למתנה הוא כזה הכולל את תחומי העניין של מקבל המתנה. לכן אם מדובר בחובבי בישול ואפייה, ייתכן שספרי מתכונים יהיו מתנה נהדרת עבורם. נסו לחפש אחר ספרי מתכונים לא שגרתיים, המכילים מתכונים מאתגרים במיוחד. אפשרות נוספת היא לרכוש ספר מתכונים ללא מתכונים, כלומר, מי שיקבל את הספר יצטרך לשלב בו מתכונים אישיים ומשפחתיים וכך למלא אותו במגוון דרכים לבשל מאכלים אהובים במיוחד. אם תרצו לשדרג את המתנה, תוכלו להוסיף גאדג'ט מדליק למטבח.

מסגרת דיגיטלית לתמונות משפחתיות

מסגרת דיגיטלית היא מסגרת ייחודית, בעלת זיכרון פנימי בו ניתן לאחסן מספר רב של תמונות. התמונות מתחלפות בקצב זהה שניתן לקבוע מראש ובשילוב אפקטים ייחודיים, מה שמהווה למעשה מן אלבום תמונות דיגיטלי המונח על אחד הרהיטים בבית. מוטב לבחור בקפידה את המסגרת הדיגיטלית בטרם הרכישה, זאת בכדי לוודא שנפח האחסון אידאלי עבורכם ושתכונותיה של המסגרת תואמות לציפיותיכם.

שדרוג לבקבוק היין

אחת המתנות הקלאסיות בחגים, היא הענקת בקבוק יין, אדום או לבן, במארז מהודר. ובכן, אם אתם חפצים להעניק את המתנה המסורתית אבל רוצים לשדרג אותה קלות, תוכלו לרכוש מארז פותחנים ליין, שכן מדובר במארזים המעוצבים באופן מיוחד ושונה ומהווים אלמנט דקורטיבי בפני עצמם. מומלץ להוסיף למתנה גם סט של כוסות יין, כך לא יהיה צל ספק בנוגע לייחודיות של המתנה שתעניקו.

 

 

צנצנות מדליקות לתבלינים

מתנה מקורית ונהדרת לא פחות מכל המתנות שצוינו לעיל, היא צנצנות אחסון לתבלינים. בעוד שניתן לרכוש צנצנות בעיצוב קלאסי, ישנן צנצנות בעיצובים שונים ומיוחדים שיכולות לתרום לעיצוב ונראות המטבח הביתי ולהוות אלמנט דקורטיבי ייחודי.

צניחה חופשית

את האופציה למתנה הבאה אולי אתם לא מכירים אבל, אנחנו יכולים להבטיח לכם שגם אתם וגם בני המשפחה תעופו על זה. אז נכון, חלק ירימו גבה ויגידו שיש להם או לבני המשפחה פחד גבהים ואין מצב בעולם שיעשו את זה, כאן נכנס .Flybox

ניתן לרכוש שוברים לאדם יחד או לקבוצה ודרך זה תקבלו את ההרגשה של צניחה חופשית אבל במקום סגור ועם מדריך. אז, גם אם יש בן משפחה שיש לו פחד גבהים זה הפתרון בשבילו וזה מתנה מושלמת לחג.

בעת בחירת מתנה לרגל החג, חשבו מהי המתנה האידאלית ביותר עבור האדם שעתיד לקבל אותה. כתבו ברכה קצרה עם איחולים לרגל השנה החדשה, והעניקו את המתנה בחיוך ואהבה. שנה טובה!

מידע נוסף: לא יודעים מה לעשות עם הילדים בראש השנה? המאמר הבא בשבילכם.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה