שירי מימון וקרן פלס-הופעות חיות למרגלות בניין העירייה



לשלל האירועים במדרחוב רוטשילד, ההופעות והפעילויות במתחם הרובע ומסיבות הגן בגנים הציבוריים, חוזרות ההופעות החיות במוצאי שבת ברחבת הבניין העירייה * וכמובן- ההופעות פתוחות לציבור בחינם

תרשמו ביומן. במוצאי שבת (4.8.18) מגיע שרית חדד להופעה פתוחה לציבור ברחבת בניין עיריית ראשון לציון. אחרי שסיימה סדרה של 14 מופעים רצופים בהאנגר 11, חדד מגיעה לראשון לציון עם רפרטואר להיטים נצחי. חדד מגיעה עם הרכב הנגנים הקבוע שלה. שבוע לאחר מכן (11.8.18) תופיע מאיה בוסקילה שיצרה רפרטואר עשיר ומגוון מארבעה אלבומים מצליחים. סיבוב ההופעות שלה כולל את כל להיטיה הגדולים בעיבודים חדשים ומפתיעים. "לילה סתווי", "נשמתי", "סיפור מכור", "רק אל תגיד", "נושמת" ועוד. לפני כן תתקיים שירה בציבור עם שרי ברק.

בשבוע השלישי (18.8.18) תגיע קרן פלס במסגרת בימת מפעל הפיס. פלס היא זמרת כותבת ומלחינה מהשורה הראשונה, מהיוצרות הגדולות והבולטות של הדור האחרון שזכתה בכל תואר אפשרי במוזיקה הישראלית. פלס תבצע שירים שכתבה לעצמה ולאחרים, כמו:" פז'ו 92", "מבול", "רצה הביתה", "לייק וואנקה", "איתי"," ואת" ועוד. לפני כן תתקיים שירה בציבור עם רבקה בר.

ולבסוף, בשבוע האחרון (25.8.18) תגיע לראשון לציון מי שלוהקה לתפקיד הראשי במחזמר "שיקגו" בברודווי- שירי מימון. בעוד מתבשל לו אלבום חדש, מימון משיקה מופע סולו עם כל הלהיטים. לפני כן תתקיים שירה בציבור עם אילנה כץ.

כל ההופעות פתוחות לציבור בחינם. ההופעות ברחבת העירייה הן מסורת קבועה בחודש אוגוסט המצטרפות לשלל האירועים התרבותיים והחינמיים שמציעה עיריית ראשון לציון בחודשי הקיץבין היתר פועל בר רחוב במדרחוב רוטשילד במהלך השבוע המצטרף לחגיגיות של שוק לילה. ימי שלישי מוקדשים למסיבות הגן ב-19 גנים ציבוריים ברחבי העיר וכל זה עוד לפני שציינו את שוק האיכרים, יריד האומנים, ריקודים בבית העם, אירועי לילות אקטיביים ועוד.

צילום: אבי קקון


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה