מדוע כדאי להשקיע בכריית ביטקויין דרך חברות כרייה?



מטבע הביטקוין הפך בשנים האחרונות להיות אחד המטבעות הנסחרים ביותר בשוק, עם פופולריות שרק הולכת ועולה.

ביטקוין מיוצר על ידי מערכות ממוחשבות משוכללות והוא מוצע למסחר ברשת. על מנת לתת תמיכה לפעולות המסחר של הביטקויין, הרשת משתמשת בשרתים עוצמתיים וחזקים שלמעשה מאפשרים באמצעות אלגוריתמים שונים, לקיים את פעולת הסחר במטבע.

במטבע הביטקויין ניתן לסחור וניתן גם לבצע כרייה של מטבעות ביטקויין באמצעות שרתים חזקים ומתקדמים שמאפשרים למשתמש הקצה לייצר לאורך זמן כרייה מתמשכת של ביטקויין.

 

איך מבוצעות עסקאות של ביטקוין?

היות ומדובר על מטבע דיגיטלי, ניתן למעשה לשכפל אותו בקלות כמו כל קובץ דיגיטלי ברשת, מה שמייצר בעיה באיתור מקור העסקה.

כאשר שני אנשים רוצים לבצע עסקה של מכירת ביטקויין, די קשה לאתר את המקור שלה.

כלומר, ברגע שמתבצעת עסקה של מכירת ביטקוין, היא יכולה להתבצע בשני מקומות שונים, מאחר ורשת הביטקוין היא רשת מבוזרת ולא רשת מסודרת ומוגבלת כמו המערכות הבנקאיות ששם הכל מסודר ומאורגן.

במקרה של מערכת בנקאית, המחשב יודע לאתר את העסקה שבוצעה ראשונה בתור, ולהחשיב אותה כעסקה הקובעת, מה שחסר במקרה של ביטקוין .

לכן, נוצר הצורך למצוא את הדרך שבה יהיה ניתן "לארגן" את עסקאות הביטקוין באופן אוטומטי וללא התערבות של סמכות מרכזית כמו במקרה של הבנקים.

 

כריית ביטקוין – איך זה עובד ואיך מרויחים כסף מכריית ביטקוין

בעית השכפול של הביטקוין נקראת "Double Spend" והיא הסיבה המרכזית שבגללה פיתחו את האפשרות לכריית ביטקויין.

מה שכורי ביטקוין עושים, באמצעות מערכות ממוחשבות מתקדמות וחזקות, הוא למעשה לסדר מחדש את סדר העסקאות במערכת על מנת למנוע כפילויות.

מדי 10 דקות נוצרות רשומות של כל העסקאות שבוצעו ברשת הביטקוין, לתוך רשומה שנקראת "בלוק".
התפקיד של כורי הביטקויין הוא למעשה לבדוק את העסקאות בבלוק, לאשר אותן, ולהוסיף את הבלוק לשרשרת הבלוקים ברשת הביטקויין – Block Chains  .

 על מנת להצליח לתמוך בעסקאות הללו, כורי הביטקויין נדרשים לכח מעבד חזק, מחשבים ושרתים מתקדמים, על מנת להצליח לפתור משוואות מתמטיות ואלגוריתמים מורכבים.

הראשון שמצליח לפתור את הבעיות והאלגוריתמים ברשת, מקבל את הזכות לסדר את העסקאות הבאות בשרשרת של הבלוקים שמגדירה את כל העסקאות שבוצעו ברשת הביטקוין מאז הקמתה.

 בתמורה לתמיכה בעסקה, הכורה מקבל תגמול כספי של ביטקויינים חדשים שנוצרים דרך המערכת ובנוסף, הוא מקבל גם עמלות עבור כל עסקה שנוצרה בשרשרת.

כך למעשה ניתן להרוויח מכריית ביטקויין.

 

איך להצליח בכריית ביטקוין

על מנת להצליח להתברג בשרשרת הביטקוין ולהצליח להוביל בפתרון האלגוריתמים המורכבים כדי לתמוך בעסקאות המיוצרות ברשת הביטקוין, על הכורים להיות בעלי מכשירי כרייה חזקים ומאסיבים ובדרך כלל החברות הגדולות עם חוות שרתים, הן אלו שכורות את רוב הביטקויינים.

בעבר, גם כורים קטנים הצליחו להרויח מכריית ביטקוין עם מכשירי כריה קטנים, אך ככל שחולף הזמן, כמות הביטקויינים הזמינה לכריה יורדת, המעבדים והשרתים רק משתכללים ומתחזקים כך שיש לשדרג אותם באופן תדיר.

בנוסף, התחזוקה שלהם עולה כסף רב יחד עם הוצאות חשמל גבוהות מאוד היות והם זוללים חשמל שמייקר את כל הסיפור, כך שכיום זה כמעט בלתי אפשרי להרויח באופן פרטי מכריית ביטקוין.

בסופו של דבר, מי שמצליחים לקיים את העסקאות הגדולות ולכרות ביטקויינים, הם בעיקר חברות גדולות עם חוות שרתים בעלות כח חישוב ופעולה חזקים, והם למעשה המרויחים העיקריים בעסקאות.

כאשר שרתים ומעבדי מחשבים מאפשרים לעסקה להתבצע דרך האלגוריתמים שלהם, הם למעשה מרוויחים אחוזים מעסקת הביטקויין.

מכשירי הכריה הקטנים במרבית המקרים, לא משתלמים בשקלול של הוצאות החשמל הגבוהות לעומת ההכנסות הנמוכות וכיום יש לא מעט חברות שעוסקות בכריית מטבעות ביטקויין באמצעות שימוש בחוות שרתים גדולות, והקצאת תנאים אופטימליים לתחזוקת המעבדים ושרתי הכרייה.

ככל שנעשה שימוש ביותר שרתים בעלי מעבדים חזקים (הרבה מעבר למעבדים של מחשבים ביתיים) לטובת כריית ביטקויינים, כך העלויות וההוצאות יורדות והרווחים גדלים בגלל כוח הכרייה החזק.

 

השקעה בחברות לכריית ביטקוין

ככל שכמות הביטקוין הולכת וקטנה, כך נוצר הצורך בכח מחשוב עוצמתי, וחברות לכריית ביטקויין הבינו ששווה להן לחלוק ברווחים עם משקיעים שישקיעו בחברה, יאפשרו לה לרכוש עוד שרתים ומכשירי כריית ביטקויין מתקדמים ובכך להגדיל את יכולת הכרייה שלהן.

השקעה בחברות לכריית ביטקוין הפכה להיות בשנים האחרונות לאפיק השקעה בטוח יחסית וסולידי, עם אפשרות להרויח בין 3-8% ריבית בממוצע כמשקיעים.

תהליך כריית הביטקויין דורש זמן, השקעה ותחזוקה של שרתים עוצמתיים, יצירת תנאים אופטימליים לחוות שרתים עם קירור הולם וצריכה רבה של חשמל.

יש לראות בהשקעה בכריית ביטקוין כהשקעה לטווח ארוך ומומלץ להשקיע סכומים גדולים יחסית כדי להנות מהרווחים.

 כמו כן, נדרש נסיון רב של הבנה בשוק הביטקויין, תכנות של המערכות ואופטימיזציה לטובת הגדלת יכולת הכריה של המערכות ולכן מומלץ לחבור לכורים הגדולים על מנת להרויח מכריית ביטקויין.

כאשר מצטרפים כמשקיעים בחברות לכריית ביטקוין, הסיכוי להרויח הוא גבוה יותר מאחר ואתם חלק מקבוצה גדולה, יש חברה שמפעילה ומתחזקת את חוות השרתים, אין לכם הוצאות וכל מה שנשאר לכם זה רק להנות מהרווחים.

 משקיעים רבים הבינו שהשקעה בחברות לכריית ביטקויין היא השקעה די משתלמת מאחר ויש לכך סיכון נמוך יחסית ורווחיות די טובה בשונה מהשקעות נדלן או השקעות בשוק ההון מאחר ועד כה מטבע הביטקויין מראה יציבות בשנים האחרונות.

ככל שחולפות השנים הביקוש לביטקוין עולה וההיצע יורד, כך שעכשיו זו ההזדמנות שלכם להצטרף למאות אלפי האנשים שכבר נהנים מרווחים שנוצרו מהמטבע שממשיך לצמוח.

רוצים לקבל מידע נוסף על השקעה בכריית ביטקויין ולבדוק את אפשרויות הרווח שלכם? השאירו פרטים כאן ללא כל התחייבות>> http://crypto-corp.online/Contacts-%D7%A6%D7%95%D7%A8-%D7%A7%D7%A9%D7%A8/

 

.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה