משימה מאתגרת אבל אפשרית – הדברת פשפש המיטה



אם צרת רבים היא חצי נחמה, אולי הבשורה הזו תצליח לגרום לכם לצאת קצת מתחושת האכזבה: יותר ויותר ישראלים פוגשים בשנים האחרונות את פשפש המיטה, אותו יצור קטן וטורדני שמוצץ לנו את הדם וגם משאיר אחריו סימנים.

אלא שבמקרה הזה אנחנו לא יכולים לפזר מלכודות או חומר ריסוס פשוט שקנינו במכולת. נדרשת עבודה מורכבת הרבה יותר, וכדאי שתדעו מה צריך לעשות אם גם אתם מזהים את האורח המאוד-לא-רצוי.

עניין של היגיינה – אבל לא רק

חשוב להבין שהופעתו של פשפש המיטה קשורה במקרים רבים להיגיינה נמוכה, מה שמסביר למה אנחנו פוגשים אותו בעיקר בחדרי המגורים הצבאיים או בבתי הכלא. אלא שזה לא ההסבר היחיד, והפשפש עלול לצוץ גם במקרים רבים אחרים, לרבות בבתים פרטיים שאליהם הוא מגיע בקלות רבה – מבחוץ. אם זיהיתם אותו בשלב מוקדם כשהוא עדיין לבדו במערכה, תוכלו להעלים אותו על ידי חיטוי והעלמת הפריט שאליו נדבק (לרוב שמיכה או מיטה). מצד שני, אנחנו עשויים לפספס אותו עד לשלב שבו גדל לנו מתחת למיטה מושב המונה כמה מאות פשפשים, ורק עם הדברה איכותית וטובה אפשר להגיע לתוצאה מצוינת. אבל איך זה עובד ואיך בדיוק מתבצעת הדברת פשפש המיטה?

למידע נוסף: http://www.green-hadbarot.co.il/

ריסוס ביתי או הדברה מקצועית

במצבים רבים אחרים, למשל כשמופיע בבית מקק או כשאנחנו נתקלים בחולדה, יש לנו פתרונות שאפשר להשיג בקלות גם בסופרמרקט. מלכודת תעזור ללכוד עכברים ותרסיס יאפשר להעלים נמלים. הבעיה היא שבמקרה הזה מדובר במשימה מאתגרת משום שקשה מאוד לזהות את הפשפש המסתתר בבית. זה לא אומר שאין פתרונות, כמובן. יש, ואפילו מצוינים. הדברת פשפש המיטה תתבצע בדרך כלל באמצעות שימוש בחום גבוה מאוד, ואם הזכרנו שמדובר במשימה מאתגרת הנה הסיבה – גם אם נצליח להעלים חלק גדול מהמושבה המפוארת הזו, הפשפשים עשויים להסתתר היטב, ורק עם אורך רוח ועבודה עקבית נטפל בהם באמת.

אז מה עושים?

כדי לבצע הדברה טובה ולוודא שיש מי שמלווה אתכם בתהליך הזה עד שהבעיה תיפטר באמת, מומלץ להיעזר בחברת הדברות מקצועית. כפי שאפשר להבין, קשה מאוד לקבוע את לוחות הזמנים או את המחירים מבעוד מועד, בגלל מורכבות העבודה, אבל קשה עד בלתי אפשרי להשתלט על המשימה הזו לבד. כשהתכשירים הביתיים מתקשים להשיג תוצאות טובות וכשאין פתרון פשוט להדברת הפשפשים הקטנים והמטרידים, רק חברה מקצועית שמתמחה בתכנון והתאמת פתרונות הדברה לפשפש המיטה היא זו שתעזור לכם להשיג את התוצאה הרצויה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה