מחפשים מפלט ממוזג לימי השרב? הגעתם למקום הנכון



הקיץ מתקרב, ורבים מחפשים מפלט ממוזג לימי השרב. עם זאת, אנו רוצים שתהיה לנו, למשפחה ולילדים פעילות מספקת, מאתגרת ומגבשת – גם בתוך מבנה ממוזג.

וכן, גם בכפר סבא מחכות לנו אטרקציות...

חדרי בריחה בכפר סבא הם המקום והפתרון בדיוק לעונת הקיץ החמה מדי בחוץ.

בחדרי בריחה תיחשפו למגוון רחב של אתגרים, חידות ופתרונות שנעשים בשיתוף פעולה, החלפת רעיונות והנאה צרופה ממה שיש לחדר בריחה להציע.

חדרי בריחה בכפר סבא, ברשת אסקייפ, מותאמים הן לילדים ומשפחות והן מבוגרים, ברמות קושי מגוונות ושונות.

בתוך חדרי הבריחה, אתם תיכנסו כקבוצה, ובאמצעות רמזים הנמצאים ברחבי החדר (פתקים, אביזרים, משחקים, פאזלים, צפנים ועוד), עליכם לפתור את החידה סביב נושא החדר, או בעצם – התעלומה, ופתרון החידה הגדולה הוא שיוציא אתכם מהחדר.

מה הקאצ'? כל זאת חייב להיעשות בזמן מוגבל (סביב שעה בדר"כ), ורק במסגרת הזמן הזה ניתן לפתור את החידות...

מה צריך להביא לחדרי בריחה? קודם כל – מצב רוח טוב ויכולת עבודת צוות. בלי יכולת עבודה בצוות, החידות לא ייפתרו במסגרת הזמן הנתונה. כל משתתפי הקבוצה כדאי שיקחו חלק בפתרון החידות, בהתייעצות צוותית מעת לעת, כי הרבה מהחידות פשוט שזורות זוז בזו ופתרונן תלוי אחת בשנייה.

כאשר נכנסים לחדר, הוא אולי נראה קטן וקל לפתרון מהיר, אבל! הוא מלא בחידות ופאזלים שלעיתים מיקומם יפתיע וילהיב אף יותר! כמו כן, חדרי בריחה רבים מצויידים בדלתות סתרים וכניסות מפתיעות – וייתכן שתוך דקות תגלו כי יש חדר נוסף, מלא בחידות גם הוא – כך שעבודת הצוות ממש הכרחית...

שנית, חשוב להצטייד ביכולת חשיבה אנליטית, יצירתיות וחשיבה אסטרטגית – כמובן שכל הכישורים הללו יכולים להימצא אצל מספר חברי צוות, אך השילוב של כל אלו יבטיח לכם חוויה מספקת ומהנה, וכמובן – חווית הצלחה מענגת.

ההורים שביניכם יתפלאו ודאי לדעת כי חדרי בריחה בכפר סבא ידעו ואכלסו לא מעט ילדים שבאופן מדהים התעלו על מבוגרים באופן פתרון החידות, חישובים מהירים וכמובן – יצירתיות בלתי נדלית המצויה פעמים רבות אצל ילדים, וקצת "החלידה" אצל ההורים...

לכן – בבואכם לקבוע פעילות קיצית אך ממוזגת, פנו לחדרי בריחה בכפר סבא, תנו את המידע המלא על המשתתפים, כדי שתוכלו להתאים לעצמכם את סוג החדר המותאם ביותר עבורכם – כמשפחה, חבורת חברים, או חגיגת יום הולדת לילד או נער חובבי חידות ואתגרים!

 

לעוד חדרי בריחה מומלצים בישראל לחצו כאן

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה