יום מעבר הדירה: כך תעשו את זה בקלות



הקיץ זה הזמן בו אנשים רבים עוברים דירה, ובכל מקום שתסובבו את הראש תראו משאיות, קרטונים וכמה אנשים מיוזעים סביבם.

כן, מעבר הדירה יכול להיות כאב ראש אחד גדול, במיוחד בימים שלאחר מכן שמאופיינים בהרבה בלגן. אבל יש כמה דרכים לעשות את זה קל וקול:

זמן זריקות – תרמו או זרקו מה שישן ומיותר

הטרנד העכשווי האקולוגי מפציר בנו שלא נקנה דברים חדשים אלא נמחזר את הקיים. אבל זה לא אומר שאנחנו צריכים להיתקע עם בגדים שלא עולים עלינו כבר עשר שנים, צעצועים של תינוק (הילד כבר בצבא) ורהיטים שאנחנו כל כך שונאים, עד שאנחנו מנסים לחבל בהם בכוונה. אתם עוברים לבית חדש עם אנרגיות חדשות, אל תגררו אתכם מכשירים שבורים ורהיטים מתנדנדים. כל מה שבמצב טוב ואתם לא רוצים - אתם יכולים לתרום ולחלק לחברים ובני משפחה, כל מה שנראה רע פשוט תזרקו. אין לכם שום סיבה לנסות למחזר את הספה הצולעת השבורה, זה של זמן וגם כסף (שתבזבזו בתיקון, בעיטוף מחודש וכו') כי יש גבול גם לאורך חיים של רהיט. אם יש לכם רהיטים שאתם כן יכולים לשפץ בזול, לצבוע וכד' וברור לכם שהם ייראו טוב, לכו על זה. מה ששבור, ישן, קרוע ומעצבן בעין – השליכוהו ליאור. כלומר, לפח.

מוודאים שמה שהחלטנו להעביר – יעבור חלק

אתם יכולים לקחת את חברת הובלות הכי טובה ויקרה בעיר, אבל אם הם לא ישתמשו בקרטונים איכותיים וחזקים במיוחד, כלום לא ימנע מהחפצים שלכם לקרוע את הקרטון, ליפול ולהתרסק בדרך לביתם החדש. אל תתביישו לבקש לראות את הקרטונים למעבר דירה שבהם הם משתמשים. אם הם אוספים קרטונים ישנים מהרחוב או ממחזרים את אותם קרטונים שוב ושוב, דרשו מהם לרכוש קרטונים  ייעודיים להעברת דירה , היחידים שמספיק חזקים לעמוד בכל טלטול, קפיצה והעברה במדרגות או במנוף. החבר'ה שבחרתם להעביר את הדירה שלכם מקבלים מכם מספיק כסף בכדי שיוכלו להרשות לעצמם לרכוש אריזות למעבר דירה.

איך למנוע מהילדים להשתגע בתוך הבלגן של המעבר?

ילדים אוהבים סדר יום קבוע,  ויכולים להתערער כשפתאום אין ארוחת צהריים בשעה מסוימת, או כשכולם עסוקים מכדי לטפל בהם. וילדים מעורערים לא יתנו לכם להתרכז. לכן, שלחו אותם למקום בו הם מרגישים בבית, כמו למשל אצל סבא וסבתא או אצל חברים טובים, לפחות ביום הראשון של המעבר עצמו. אגב, טיפ חשוב לימים שאחרי: תדאגו שלילדים תהיה תעסוקה, ותוודאו שלילדים לא יהיה חם. שעמום וחום הם שני האויבים הכי קשים שלכם כהורים לילדים בחופש, ולכן וודאו מראש עוד לפני שאתם עוברים דירה, שהמזגן בבית החדש עובד היטב, שהחדר של הילדים נקי ומוכן, שהכבלים עובדים, שיש אינטרנט והמחשב זמין לשליפה מהקרטונים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה