פורטוגל עם ילדים בקיץ



האם תכננתם כבר את חופשת הקיץ שלכם? מתכננים לטייל ולנפוש בפורטוגל, אחד מיעדי התיירות החמים ביותר בשנים האחרונות?

 ובכן, פורטוגל נחשבת ליעד תיירותי פופולרי בקרב משפחות עם ילדים, המדינה מציעה שפע אטרקציות לכל הגילאים, אוכל מעולה, שלל פתרונות לינה במחירים משתלמים, פארקי שעשועים באיכות גבוהה ואתרים היסטוריים חשובים ומעניינים.

קל לטייל במדינה הממוקמת בחלק המערבי של חצי האי האיברי, משפחות יכולות לטייל ברחבי המדינה באמצעות רכב שכור או תחבורה ציבורית יעילה, זולה ומפותחת. עם זאת, מומלץ לתכנן את הטיול היטב, במיוחד אם מבקרים בפורטוגל בפעם הראשונה ומתכננים חופשה משפחתית. לכן, כדאי לשלב בטיול המשפחתי בין ביקורים באתרי החובה, בניהם טירות קסומות וארמונות מפוארים, לבין נופש פעיל בחופי הים המטופחים, טיולים בשמורות טבע מדהימות ביופיין ובילויים בפארקים השונים.

חופשה משפחתית בפורטוגל

פורטוגל נחשבת ליעד מושלם לטיולי משפחות, מזג האוויר נוח רוב השנה, יש בה ערים תוססות עם אטרקציות רבות המתאימות גם לילדים, חופים שטופי שמש עם מועדוני ספורט ימי ומתקנים שונים, טירות מרשימות המציתות את דמיון הקטנטנים, יערות עד, פארקי מים ושעשועים ושלל אטרקציות נוספות. בנוסף, המחירים זולים בהשוואה ליעדים תיירותיים אחרים באירופה, לכן אין זה פלא כי פורטוגל נחשבת ליעד חם בקרב משפחות רבות מישראל.

אטרקציות לילדים בליסבון

ליסבון, בירת פורטוגל, היא עיר מודרנית עם מבנים עתיקים בעלי ארכיטקטורה יוצאת דופן. העיר עמוסה באטרקציות המתאימות למשפחות עם ילדים, בין היתר כדאי לבלות במקומות הבאים:

  • רכבל Tele Cabinחוויה מדהימה לכל המשפחה, הנסיעה ברכבל החוצה את פארק האומות מתאימה לכל הגילאים. הרכבל נמתח לאורך הפארק, בין האקווריום למגדל ואסקו דה גמה. בסיום הנסיעה ברכבל מומלץ לבקר ב- Oceanário de Lisboa, האקווריום המקורה הגדול מסוגו באירופה, ובו מאות מיני של דגים וחיות מים בשלל צבעים, צורות וגדלים.
  • עיר הילדים Kidzania אין לפספס בילוי בעיר הילדים המושקעת המציעה שלל אטרקציות ופעילויות לילדים בגילאים השונים, למשל מפעל קטן לייצור קוקה קולה, תחנת כיבוי אש ועוד. הילדים מוזמנים לעבוד ולהרוויח כסף אותו הם יכולים לבזבז להנאתם במסעדות ובחנויות במקום.

אטרקציות לילדים בסינטרה

עומר מחברת פורטוגו ממליצה למשפחות לקחת את הילדים לסיור בעיירה סינטרה הממוקמת במרחק נסיעה קצרה מליסבון. זו עיירה קסומה הידועה בשלל הארמונות והטירות שבה, הילדים אוהבים לבקר במבצרים ובארמונות המפוארים, לדמיין כיצד נראו החיים בעבר ולגלות מעברים סודיים וחדרים נסתרים. כדאי לבקר גם באחוזת רגליירה המוקפת בפארק יפהפה ומסתורי עם מפלים, פסלים, מבוכים וכדומה.

מערות הנטיפים Grutas de Mira de Aire

אתר חובה לכל המשפחות המטיילות במרכז פורטוגל, באתר יש מערכת מערות תת קרקעיות עם נטיפים מרשימים, אורך המסלול כ-600 מ', במהלכו מבקרים בחדרים תת קרקעיים מעוצבים עם נטיפים יפים, ניתן לעלות חזרה מהמערות באמצעות מעלית.

מהאתר כדאי להמשיך לפארק המים Aguagruta הנמצא בסמוך ובו שלל מתקנים מלהיבים, לכן כדאי להכין תיק עם בגדי ים ובגדים להחלפה. בנוסף, מומלץ לבלות עם הילדים בפארק המיניאטורות בקוימברה, בחופי אלגברה הפראיים, לאורך רצועת החוף יש מספר פארקי מים טובים, הפארק המוצלח ביותר נקרא Zoo Marine, ובו פארק שעשועים עם מתקנים רבים כמו רכבות הרים וגלגל ענק, פארק מים עם מגלשות ובריכות, אקווריום, מופעי דולפינים וקולנוע 4 ממדים.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה