למה כשמחפשים כדור פורח מבצע משתלם מעצים את החוויה?



ריחוף בכדור פורח היא תמיד חוויה מהנה ואפילו מרגשת במידה רבה – אבל ישנה חוויה עוד יותר מתגמלת: כשמחפשים טיסה עם כדור פורח מבצע משתלם מעצים את הנחת וההנאה.

מה גורם לנו אושר?

בעשורים האחרונים נערכו מחקרים רבים ברחבי העולם במטרה למצוא את התשובה המדויקת ביותר לשאלה שכולנו מתלבטים בה: מה גורם לאדם להיות מאושר. בין הממצאים החשובים: חיים שיש בהם משמעות מעלים את מפלס האושר במידה משמעותית. עוד תשובה מעניינת היא שאנחנו נוטים להשוות את עצמנו לאחרים כל הזמן, וכך למשל גם אם ההכנסה שלנו תגדל, ואפילו בשיעור ניכר, רמת האושר עלולה שלא לעלות אם אנשים מסביבנו הרוויחו יותר. עוד ממצא של מחקרים רבים הוא שילד ראשון במשפחה מביא איתו אושר, וכך גם הילד השני אבל במידה פחותה ואילו הילד השלישי כבר לא מוסיף אושר (אלא אם כן מדובר בנישואין שניים או בהפרש גילאים גדול מאוד בינו לבין השניים הקודמים) – ואם לחזור לרעיון של למצוא טיסה בכדור פורח במבצע, הרי שקיים כמעט קונצנזוס בקרב החוקרים: כסף יכול להעלות את מפלס האושר שלנו, אבל בתנאי שאנחנו משתמשים בו בתבונה, ובפרט מנצלים את האופציה שיש לנו כדי לרכוש חוויות חיוביות ורבות עוצמה – או בקיצור, כשמחפשים טיסה עם כדור פורח מבצע משתלם הוא כמובן הזדמנות שכדאי לנצל, אבל גם בלי מבצע מדובר בחוויה מתגמלת מאוד.

מה כוללת החוויה?

טיסה בכדור פורח היא חוויה ייחודית שמספקת לנו עונג עצום ב-3 דרכים: ראשית, הריחוף בין שמיים לארץ – מאז ומתמיד חלמו בני האדם לעוף, ואמנם כיום ישנם מטוסים שמביאים אותנו במהירות לכל יעד ברחבי העולם, אבל בתוך הכדור הפורח, שפתוח לסביבה ומבטיח שנרגיש באמת בשמיים, הריגוש עז יותר.

המרכיב השני בהנאה הרבה מהריחוף הוא הנופים שנשקפים אלינו מהכדור. כשמחפשים כדור פורח מבצע אטרקטיבי הוא כאמור הזדמנות שכדאי לנצל, ובפרט אם הטיסה תתבצע באזור שכמו נוצר במיוחד בשביל שיתבוננו עליו ממעוף הציפור – הנגב הצפוני, על מרבדי הפרדסים והפרחים והשטחים הפתוחים ורצועת החוף בקצה המערבי כשממול, בקצה המזרחי, נשקפים הרי יהודה.

הסיבה השלישית לכך שכדורים פורחים הם חוויה מומלצת במיוחד היא היציאה המשמעותית מהשגרה והידיעה שהשקענו (גם כסף וגם זמן) בדרך נכונה. בפרט כך הדבר כשאנחנו מרחפים בין שמיים לארץ במסגרת חגיגות יום הולדת, יום נישואין, הצעת נישואין, יום גיבוש צוותי או כל אירוע אחר שכדאי להקדיש לו תשומת לב.

טיסה עם כדור פורח מבצע אטרקטיבי ובטוח

כשמחפשים כדור פורח מבצע אטרקטיבי באמת מושך את העין, אבל חשוב כמובן לוודא גם את הפרטים הטכניים: כמה זמן נמשך הריחוף, באיזה אזור בארץ ועוד, ובעיקר מהי הרמה המקצועית של החברה שמציעה לכם את האטרקציה – כדי שתוכלו לדעת בוודאות שמדובר בחברה רצינית ואמינה שאפשר לרחף איתה בראש שקט.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה