דביר גולדשטיין חתם בדאבליסטית



מאמן הכדוריד הבכיר, דביר גולדשטיין, חתם בדאבליסטית , הפועל אלטשולר שחם ראשון לציון, לשנתיים בתפקיד המנהל המקצועי של מחלקת הנוער.

המועדון האדום אינו רק המועדון המעוטר ביותר בכדוריד בוגרים עם 18 אליפויות ו-16 גביעי מדינה אלא גם גם זה המעוטר ביותר בכדוריד הנוער. אשתקד לדוגמא, הפועל אלטשולר שחם ראשון לציון הייתה המועדון היחיד עם לפחות קבוצה אחת בכל אחד ממשחקי הפלייאוף לקביעת האלופה (בפלייאוף נערים ט' השתתפו שתי קבוצות הפועל מתוך ארבע קבוצות).

מעבר לכך, בקבוצת הגיל היחידה ללא פלייאוף, הנוער, הפועל אלטשולר שחם ראשון לציון זכתה באליפות.
דביר גולדשטיין מגיע להפועל אלטשולר שחם ראשון לציון לאחר כברת דרך מרשימה בכדוריד הישראלי. הוא החל את דרכו המקצועית בעירוני פתח תקווה בה אימן במשך 11 שנים, מתוכם 3 שנים בליגת העל. לאחר מכן, הוא אימן שנה אחת במחלקת הנוער של הפועל קריית אונו, שנתיים במחלקת הנוער של אס"א תל אביב וגולת הכותרת הייתה במ.כ חולון.
ב-מ.כ חולון הוא שימש כמנהל מקצועי של מחלקת הנוער ומאמן במשך שמונה שנים בהן יצר תשתית איתנה ורווית הישגים עם 12 תארים בגילאים השונים. במהלך תקופת זאת הוא אימן את נבחרת הנערים במשך שנה וזכה עם תיכון גימנסיה קציר חולון בארבע אליפויות הארץ לתיכונים, כולל שתי השתתפויות באליפויות העולם לבתי ספר.
בשנה האחרונה, דביר גולדשטיין התרכז בשיפור היכולות והידע: הוא ערך השתלמות מעמיקה של שלושה חודשים באחד ממועדוני הפאר בכדוריד העולמי, אלופת העולם למועדונים בשנים 2015 ו-2016, וסגנית אלופת העולם למועדונים 2017, פוקסה ברלין. בנוסף, הוא לוקח חלק בימים אלו בקורס ה-Master Coach הראשון של איגוד הכדוריד הישראלי.
דביר גולדשטיין סיפר לאחר החתימה: "אני שמח מאוד ומתרגש להצטרף לאחד המועדונים הבכירים בישראל. אעשה הכל כדי לעמוד בפני האתגרים והמטרות שהוצבו בפניי יחד עם הצוות הנהדר שיש בהפועל אלטשולר שחם ראשון לציון. הדגש יהיה על גידול שחקנים ושחקניות לקבוצות הבוגרות של המועדון. זאת, תוך מתן דגש על חינוך, משמעת, ערכים ותשומת לב מיוחדת לחיזוק מחלקת הנערות והילדות של המועדון. אני מודה להנהלת המועדון והעומד בראשה, דודי פלח, על האמון וההערכה בעצם המינוי לתפקיד".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה