עו"ד פלילי – מי הכי טוב בארץ?



מי הוא עורך דין טוב? עורך דין וותיק ומנוסה, או עורך דין צעיר ונמרץ שרוצה להוכיח את עצמו? האם צריך לשלם הרבה על שירות של עורך דין פלילי או שמא ניתן להסתפק בשירותיו של עורך דין המציע מחיר זול? על מה אנחנו צריכים לשים דגש וכיצד נוכל לדעת כי בחרנו את איש המקצוע הכי טוב עבורנו?

 

יש כאלה שכשהם זקוקים לליווי של עו"ד פלילי הם לא יתפשרו על פחות מעורך הדין הכי טוב בארץ. מי הוא זה ואיזה הוא עורך הדין הכי טוב? כאן אין לנו תשובה חד משמעית. נראה כי מדובר בעיקר בעניין של טעם. יש את עורכי הדין הראוותניים הנוהגים במכוניות יוקרה ויושבים במשרדים מהודרים והם בעלי ניסיון בתחום וישנם אלו הצעירים ומלאי המרץ. אלו חורשים את אולמות בתי המשפט והם משקיעים בלקוחות, מעניקים להם שירות קשוב וצמוד וצוברים הרבה הצלחות. ישנם גם עורכי הדין שכבר הספיקו להתעייף מהמשפט הפלילי המתיש והם מתעסקים רוב הזמן בנראות חיצונית וביחסי ציבור, כאשר במקרים רבים נועד הדבר בכדי לפצות על החסרים בתחומים המשפטיים השונים. אז למעשה אין לנו כאן מתכון רשום לעורך דין שהוא בהחלט הכי טוב.

איזון – זה שם המשחק

הבחירה הנכונה אמורה להיעשות על ידי התחשבות בכל המרכיבים תוך מציאת האיזון הנכון בין הוותק של עורך הדין לבין הרזומה שלו, הידע המשפטי שלו וההמלצות שתקבלו עליו יחד עם סיפורי ההצלחה שתשמעו עליו. אך הדבר הכי חשוב זה היחסים שנוצרים בין עורך הדין לבין הלקוח. כאשר תשבו עם עורך הדין תוכלו לחוש מיד האם אתם מתחברים אליו ואל הסגנון שלו, האם נראה לכם שהוא אכן מבין אתכם היטב, כמו כן, האם הוא באמת ובתמים חפץ לסייע לכם ולהציל אתכם.

עורך דין לוליק אסל – עורך הדין הפלילי שלכם

עורך הדין לוליק אסל מבטיח ייצוג הולם, ייצוג משפטי של איש מקצוע מנוסה, תוך ליווי אישי ומסור לאורך כל הדרך.

עם עו"ד פלילי לוליק אסל הסיכויים שלכם להצליח גבוהים הרבה יותר.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה