היכל התרבות ראשון לציון מציין 20 שנה לפועלו



היכל התרבות ראשון לציון מציין 20 שנה לפועלו ומתהדר בשורת הישגים. ההיכל מתפקד כיום כחוד החנית בתחום התרבות והפך את העיר לבירת התרבות החדשה של ישראל.

ההיכל משמש כמותג המפעיל הפקות תוכן בכל מוקדי התרבות בעיר החל מהלייב פארק, האולמות, מסיבות הרחוב והפסטיבלים בכוונה לפנות לכל סוגי הקהלים. בחזית המנויים מרכז ההיכל מגוון רחב של בכורות ארציות של הפקות תיאטרון מובילות לצד מופעי מוזיקה של אומנים מהשורה הראשונה בישראל ומופעים לקטנטנים של כוכבי הילדים האהובים. לא בכדי הגדיר גיא פינס את ראשון לציון כ"לוקחת לתל אביב את הבכורה".

היכל התרבות ראשון לציון, שחוגג 20 שנה, לא מפסיק להתחדש. גם עונת המנויים הקרובה תהיה גדולה, עשירה ומפוארת. היא תכלול מחזאות ישראלית מקורית, קלאסיקה עולמית ואירועים מיוחדים, שהמפגש ביניהם מעשיר את היצירה ומזמן דיאלוג מפרה בין האמנויות כולן.

העונה החדשה טומנת בחובה שיאים חדשים של תרבות ישראלית:  בזה אחר זה יעלו על במת ההיכל מיטב השחקנים עם ההצגות הטובות והמדוברות ביותר: "מלך הכלבים", "היורשת", "התקווה", "רומיאו ואמא", "רודף העפיפונים", "לא לריב", "שבעה", "אותלו", "מהומה רבה על לא דבר", "משפחה חמה" ועוד ועוד. כמו בעונה החולפת, ראשון לציון תארח את ההצגות ראשונה, לפני כולם, במקביל לעלייתן בתל אביב.

גם השנה יוכלו מנויי ההיכל ליהנות ממחזמר ללא תוספת תשלום, והפעם המחזמר "שגעון המוסיקה" בגרסה ישראלית חדשה לסרט הקאלט. בצד התיאטרון צפויה סדרה הקלאסית בניצוחו של המאסטרו גיל שוחט, בליווי האיכויות המופלגות של התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון. חידושים מרעננים נוספים הם הסדרה העברית המצליחה בישראל בהנחיית האחים אסנר, סדרות הקולנוע וכן מופעים וערבי בידור לבחירה.

עוד חדש במסגרת חגיגות העשרים שנה משיק בימים אלה ההיכל לראשונה בתולדותיו בית ספר למשחק שייפתח בין כתליו. בית הספר למשחק בניהולם של גל אמיתי (שחקן תיאטרון הבימה) ומשה אשכנזי (כוכב "בשבילה גיבורים עפים") ובהשתתפותם של שמות מובילים בעולם הקולנוע והתיאטרון, כדוגמת: גאיה שליטא כץ, מגי אזרזר, משה קפטן, דניאל גל, איתן פוקס ועוד, נוצר כדי לתת כלים לעבודה בעולם המשחק בישראל בדגש על חיבור אמיתי לרגש,  שיפור הביטחון והדימוי העצמי וכמובן דיבור מול קהל.



בית הספר למשחק יעניק את כל הכלים כדי להצליח בעולם המשחק בישראל (טלויזיה, קולנוע ותאטרון) ומיועד למגוון רחב של גילאים החל מבני נוער ועד למבוגרים. בין המקצועות שילמדו ממיטב השחקנים בישראל הם: ניתוח טקסט, הגשת מונולוג, קומדיה, סצנות מתוך קולנוע וטלוויזיה, סצנות מתוך מחזאות קלאסית, אמריקאית וישראלית,משחק מול מצלמה, עבודה מול במאי. הכנה לאודישנים, עבודה מול מלהק, ולבסוף כמובן גם הפניה לאודישנים וסדרות.

טלי צ'רנר, מנהלת אגף תרבות: "תחושת האחריות שמלווה אותי כאמונה על התרבות בעיר, הולכת וגדלה עם פתיחתה של כל עונה חדשה. הרפרטואר שנבנה לעונת 2018/19, הוא קפיצת מדרגה נוספת בתהליך העשרת היצירה התרבותית, במטרה להפוך כל ביקור בהיכל לחוויה ממלאת, מרגשת ומפתיעה. בהזדמנות זו ברצוני להודות לראש העירייה שבעידודו, בתמיכתו ובהתוויית מדיניותו הופכת ראשון לציון למרכז תרבות חדש של ישראל."


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה