מועדון בת מצווה – לא רק לריקודים



היום כשהורים מבקשים לחגוג בת מצווה לבנות שלהם, הם מבקשים לערוך משהו שהוא הרבה יותר גדול מעוד מסיבה, הם מבקשים לערוך "אירוע".

הם מודעים לכך שכבר לא מדובר במסיבת כיתה רגילה עם קצת אוכל, קצת מוזיקה וריקודים, זה אמור להיות משהו הרבה יותר מושקע שיכלול לא מעט אטרקציות שמתאימות לגיל של המשתתפים והמשתתפות.

לכן הורים גם מחפשים מועדון בת מצווה שיכול לספק להם את כל הכלים והאטרקציות הנדרשות בשביל לחגוג אירוע שכזה בצורה מושלמת. כל זה כמובן על פי מה שההורים רוצים לעשות באירוע, ובהתאמה למה שהילדה מבקשת. הורים חכמים יכינו את האירוע בשיתוף פעולה עם הילדה, תוך הכרה לגבולות התקציב שעומד לרשותם, מצד אחד, ומצד שני, תוך הבנה שהם לא ינסו לכפות עליה דברים שאינם מתאימים, או יקבעו בשבילה מה יהיה באירוע, על אף שהיא לא רוצה בכך.

כאמור, מועדון בת מצווה אמור להכיל מגוון רחב של אופציות לאטרקציות שונות שהילדה וכן חבריה וחברותיה, יכולים ליהנות מהם בזמן האירוע. השאלה היא כמובן, מה אפשר להציב במקום ומה אפשר להביא מבחוץ.

לפני שנציג מספר אופציות, חשוב לומר כל מסיבת בת מצווה, כמו כל מסיבה אחרת, אמורה לכלול קייטרינג, שירותי מוזיקה, שירותי תאורה וכן שירותי צילום. יש מקרים בהם המקום עצמו יכול לספק את כל זה כחלק מדיל כולל, יש מקרים בהם יהיה צורך להזמין אותם מבחוץ.

אילו אטרקציות יכולות לשמש מסיבת בת מצווה

כאמור, אנחנו יכולים למצוא מספר אופציות לאטרקציות אטרקטיביות אשר ניתן להשתמש בהן במועדון בת מצווה.

למשל, אפשר להתקין במקום ערכת קריוקי ולאפשר לחברים ולחברות לעלות ולשיר. אם רוצים, אפשר לקחת את זה צעד קדימה, ולהפוך את זה לתחרות בין כל הילדים. אפשרות אחרת היא, להציב במועדון משחקים, בין אם זה משחקי שולחן, קונסלות ועוד, ואז הילדים שאינם רוקדים, יכולים פשוט לשחק אחד עם השני. כמו כן, ניתן להציב עמדות שונות של הפעלות מיוחדות, בין אם זה עמדות איפור ועיצוב שיער, עמדות ציור ועוד, בחלק מהעמדות הילדים צריכים לשתף פעולה באופן אקטיבי ובחלק באופן פאסיבי.

לפני שבוחרים מה בדיוק רוצים להזמין ולהציב במקום, יש לוודא כמה דברים. למשל, צריך לוודא שהמקום מסוגל להכיל את כל מה שמבקשים להזמין, שהוא גדול מדי ושיש בו את כל מה שנדרש בשביל להפעיל את אותן אטרקציות. צריך גם לבדוק עם הילדה, האם אותן אטרקציות בכלל ידברו אליה ואל החברים והחברות שלה על מנת שלא יישארו מיותמות. חשוב גם לבדוק כמה אורחים אמורים להגיע לאירוע, בשביל לדעת כמה אטרקציות רצוי להזמין.

לפני סיום צריך לומר, גם אם המסיבה כוללת רק ריקודים, תהיו בטוחים שאם הילדים אוהבים לרקוד, הם ייהנו מכך.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה