השתלת שן בהרדמה כללית - יתרונות וחסרונות



השתלת שן בהרדמה כללית הפכה לטרנד של ממש בשנים האחרונות. העובדה שהיא מתאימה למי שחושש מביקורים תכופים אצל רופא השיניים ואידיאלית למי שלא רוצה לסבול מכאבים איומים בכל טיפול – הפכו אותה לבחירה של רבים.

אז מה היתרונות ומה החסרונות של השיטה ולמי היא בכלל מתאימה? כל מה שאתם צריכים בכתבה הבאה.

אפס כאבים בכל ניתוח וחזרה מהירה לשגרה

אין ספק שהיתרון הבולט ביותר בהרדמה כללית היא העובדה שאין צורך לסבול מכאבים בזמן הניתוח. ניתן ליהנות מביצוע של השתלת שן ללא כאבים ולחזור באופן מהיר ביותר לשגרת החיים הסטנדרטית שלכם. למעשה, הפופולריות הרבה שלה זכתה השיטה נובעת מכך שניתן לסיים את כל הפרוצדורה הרפואית ביום אחד ולא לבזבז ימים שלמים עבור טיפולים חוזרים באותה השן.

פתרון של ממש לבעלי חרדות דנטאליות ופוביות שונות

השתלה של שן בהרדמה כללית מהווה פתרון של ממש עבור כל מי שסובלים מחרדות מביקור אצל רופא השיניים.  היתרון בדרך הזו היא שאפשר לבצע גם השתלה של מספר שיניים באותו הביקור ולהפוך את התהליך לקל יותר ולנטול סטרס כמעט. העובדה שהמטופל לא צריך להיות במצב של ערנות ( חלקית או מלאה) מהווה יתרון עצום על פני שיטות אחרות.

לא מתאימה לכל אחד

אחד החסרונות הבולטים של השתלת שן ביום אחד, טמונה בעובדה שהיא לא מתאימה לכל אחד. היא לא מתאימה למי שסובל מסכרת, לחץ דם גבוה או בעיות בכלי הדם. ממש כמו כל ניתוח אחר, היא דורשת בדיקה של ההיסטוריה הרפואית שלכם ולא מתאימה למי שלא יכול לצלוח ניתוח בהרדמה מלאה. היא גם אינה מתאימה למי שסובל מבעיות של קרישה בדם או למי שרק מחלים מניתוח שנערך לאחרונה.

מצריכה מכשור רפואי מתקדם וצוות מיומן

חסרון נוסף של הטכניקה היא העובדה שהיא מצריכה מכשור רפואי מתקדם ואינה ניתנת לביצוע אצל מרבית רופאי השיניים. יש צורך במערכות הדמיה של עצם הפה, שימוש במרדים מקצועי ואחות מוסמכת אשר תלווה את הפרוצדורה הרפואית מקרוב. השתלת שן ללא כאבים מצריכה מעטפת רפואית שלא קיימת במרבית הקליניקות הפרטיות בישראל.

לסיכום, להשתלה של שן בהרדמה מלאה יש יתרונות וחסרונות רבים. העובדה שניתן לחסוך בזמן ובכאבים רבים היא בהחלט בשורה שתקסום לרבים. מהצד השני, חשוב לדעת ששיטה זו אינה מתאימה למי שסובל ממצבים רפואיים מורכבים ודורשת התמחות של ממש.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה