יום הולדת לכיתה ואירועים מיוחדים מודל 2018 - במתחם חדרי בריחה בראשון לציון



לא עברו יותר מכמה שנים מאז נכנסו לחיינו, אך בשנים הבודדות האלו הפכו חדרי הבריחה לאחת האטרקציות האהובות והמצליחות ביותר, ומה שבעבר היה מעט נישתי, הפך ב2018 לאחד הבילויים הנפוצים בישראל.

כחלק אינטגרלי מהתהליך שעובר עולם החדרים בארץ, מתרחשת עלייה חדה בכמות המתחמים שמיועדים לקבוצות גדולות, ומותאמים לאירועים כגון ימי הולדת לילדים, מסיבות רווקים, ואפילו בילוי משפחתי רחב.

ראשון לציון נחשבת בשנים האחרונות כאחת מהבירות החשובות של חדרי הבריחה, והיא מכילה כמה מהמתחמים המוכרים והמוצלחים ביותר בארץ.

אבל, כמובן, לא כל מתחם מתאים לכל אירוע, ולא כל קבוצה תמצה את עצמה בכל חדר, ולכן, על מנת למנוע מצבים בהם מכניסים חבורת ילדים בני 8 לחדר "המסור המדמם - שובו של הרוצח הסדרתי המטורף" או מזמינים מסיבת רווקים ב"פוני התעלולים, הפוני שרצה להיות חד קרן", כדאי להכיר כמה מושגי יסוד לפני שמזמינים את המתחם הבא שלכם.

ולכן, אנו שמחים להציג את מדריך המתחמים הבא, שיעזור לכם למצוא את המקום הנכון. לנוחיותכם, ניסחנו אותו בצורת שאלות תשובות.

יש לילד שלי יום הולדת, האם כל מתחם יוכל להתאים לאירוע כיתתי?

ובכן, לא. ראשית, לא כל מתחם מכיל חדר אירוח, דבר שהכרחי, בטח בהפעלה של כמויות גדולות של ילדים. לפני שאתם מזמינים את המתחם, ודאו היטב האם הוא מכיל חדר אירוח גדול שיתאים בנוחות לגודל הקבוצה, האם הוא יקושט עבור האירוע והאם יוגש כיבוד. כל אלו הם דברים שהמתחמים השונים מציעים כחלק מהאירוע.

שנית, כדאי לבדוק אם החדר מותאם לילדים מבחינת הנושא שלו, ישנם חדרים רבים בארץ ובנושאים מגוונים, ולא כולם יתאימו לילדים. כדאי לבדוק שלא מדובר בחדר אימתי במיוחד או בנושא מיני.

הדבר האחרון שכדאי לבדוק הוא התאמת חידות החדר לילדים, רוב החדרים מעמידים אתגר אינטלקטואלי המיועד למבוגרים, וחשוב לברר האם בחדר ישנם התאמות של החידות לאוכלוסיה צעירה יותר.

אנחנו רוצים לארגן ערב גיבוש לצוות, מה כדאי לברר לפני שקובעים?

צוותים בחברות מורגלים בערבים ברמה שלא כל חדרי הבריחה מסוגלים לתת, מכיבוד וקייטרינג איכותי ועד למסך להקרנות סרטונים, חברה המעוניינת לקבוע לחדר בריחה צריכה לברר, שוב, האם במתחם יש חדר אירוח בו יוכלו להתכנס לפני הפעילות? מה רמת הכיבוד והאוכל שאפשר להביא והאם יש הפעלות נוספות. חדרי בריחה רבים מספקים הפעלות נוספות כגון סדנאות צחוק, סדנאות שוקולד וכו׳.

שנית, כדאי לברר שהחדרים במתחם הם ברמה ובסגנון המתאים לרוח החברה, ולגיל העובדים.

אנחנו משרד של 30 אנשים, איזה מתחם יכול להתאים?    

ובכן, למען האמת מעט מאוד חדרים בארץ מסוגלים להכיל קבוצות כאלה בצורה אידאלית, ומעט מאוד חדרים בארץ מותאמים לקבוצות גדולות של שחקנים המשחקים בו זמנית. לרוב, המצב עלול להיות כזה שכמה שחקנים ינסו לפתור את החדר במהירות, וקבוצת שחקנים אחרת תשב ותשתעמם. לכן, אחד הדברים שחשוב לבדוק במתחם לקבוצות בוגרות גדולות, הוא האם החדרים הם מקביליים (כלומר, האם החידות מפוזרות בחדר כך שאפשר לפתור כמה חידות במקביל, ככה שקבוצות גדולות יכולות להתפזר בחדר וכל השחקנים יוכלו לתרום את חלקם), או לינאריים (כלומר, האם החידות בחדר בנויות כך שחידה מובילה לחברתה, וכל פעם ניתן לפתור חידה אחת בחדר על מנת להתקדם בעלילה), כמובן שישנה עדיפות גבוהה לחדרים מקביליים. וכמובן צריך לבדוק, איך לא, את חדר האירוח. את המתחמים הראויים שמאפשרים להכניס 30 שחקנים בו זמנית ניתן לספור על 2 ידיים, ולכן, ברוב המתחמים, קבוצות בגודל הזה יאלצו להתחלק ל2 פעימות, כך שכדאי שבמתחם יהיה חדר אירוח מפנק, עם עדיפות לטלוויזיה גדולה שתאפשר להקרין תמונות מביכות.

ולכן, לפני שאתם מזמינים את המתחם הבא, שימו לב שהוא עונה על הדרישות והצרכים שלכם, ואל תתפשרו על אחת החוויות המיוחדות ביותר שתכירו.

המאמר נכתב באדיבות puzzles - חדרי בריחה לקבוצות בראשון לציון, מתחם חדרים ייחודי וחווייתי המתאים במיוחד לקבוצות גדולות, הנחשב אחד ממתחמי החדרים המובילים בארץ

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה