מה לעשות בשבת שיהיה לכולם כיף?



כאשר יום חמישי מתחלף ליום שישי, מתחיל כאב הראש של הרבה הורים, שמתלבטים מה לעשות בשבת עם הילדים המשועממים? מה לעשות בשבת זו שאלה שחוזרת על עצמה כמעט אצל כל משפחה שיש בה ילדים צעירים.

לשמחת כולנו, אפשר היום למצוא פעילות לילדים בשבת שתענה על דרישותיו של כל ילד אפילו אחד שמשתעמם במהירות.

אז מה עושים היום, כשכולם בבית? 

מבלי שתשימו לב, גיליתם שכולם נמצאים בבית, ושהילדים הצעירים מסתובבים בבית כבר משעות הבוקר המוקדמות. אז מה עושים היום, כדי שהילדים לא ישתגעו משעמום, ושלא ישגעו אתכם תוך כדי חיפוש של פעילות שתעסיק אותם כל היום? הבעיה העיקרית היא למצוא פעילות לילדים בשבת, כשהרבה מקומות סגורים, ושהכניסה למקומות בילוי בשבת כרוכה גם בתשלום יקר? מה לעשות בשבת שלא יעלה הרבה כסף, ושעדיין כולם יהיו מרוצים בסוף היום?

 

לטייל בשבת זאת פעילות נהדרת בכל שבת שמשית 

כעיקרון, אפשר למצוא פעילות בשבת שאינה כרוכה בהוצאה גדולה של כסף, במיוחד כשיש כמה ילדים בבית שצריך למצוא לכל אחד עיסוק שיעניין אותו ושגם ההורים יפיקו ממנו הנאה. קודם כל, אם אתם אנשים שאוהבים טבע ואין לכם בעיה להסתובב שעות בין אתרי טבע באזורים שונים בארץ, לטייל בשבת, זו פעילות לשבת בבוקר שכולם יכולים להפיק ממנה הנאה. ואם הגעתם לשעות הצהריים של שבת, ואתם עדיין מחפשים פעילות, אז אפשר להעביר את הטיולים בטבע, בתור פעילות בשבת הקרובה, כי תמיד סוף שבוע יש שבת חדשה.

 

מגוון פעילויות למשפחות עם ילדים בשבתות

השאלה מה יש לעשות היום במיוחד כשמדובר בשבתות, חוצה את כל המשפחות בארץ, מהצפון ועד הדרום. ההורים שעובדים קשה כל השבוע, מפנטזים על שבת רגועה, כשהם צפונים בתוך השמיכות החמות, אבל לילדים הפעלתנים והמשועממים יש תכניות אחרות עבור הוריהם. מכיוון שכולם מכירים את הבעיה, שהיא לא חדשה, יש היום בארץ שפע של מקומות שאפשר להגיע אליהם עם הילדים ולהעביר שם כמה שעות של פעילות ענפה ומענגת עם הילדים. 

הנה לדוגמה מגוון של אטרקציות של פעילות לילדים בשבת שחובה להגיע אליהם עם הילדים המקסימים אבל המשועממים. שימו לב, האטרקציות מפוזרות בכל חלקי הארץ. לדוגמה: פינת חי בגברעם, פסטיבל גמלים ליד להבים, יצירה בגינה בבין אהרון, פארק דיג במעיין צבי, קטיף תותים ופרחים בשרון, חדרי בריחה בחיפה, טיולי טרקטורונים בכל אזורי הארץ, מתחמי ג'מבורי בקיבוצים, פינות חי וליטוף ועוד.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה