כך תראה הארנה בפנים



הטריבונות הנשלפות שיאפשרו אירועי ספורט לצד מופעי רוק וקונצרטים * תאי ה-VIP* המלתחות והמסעדה * לאחרונה אישרה מועצת העיר את תקציב הפיתוח ובו 214 מיליון ₪ להקמת הארנה

הדמיות ראשונות של פנים הארנה מתארות את האולם הענק שצפוי לארח אירועי ספורט לצד מופעי רוק וקונצרטים. הטריבונות הנשלפות שיותקנו בארנה, יאפשרו להתאים את האולם למגוון אירועים. ממופעי תיאטרון מחול ואופרה ועד לספיישלים טלוויזיוניים וכנסים בינלאומיים. על הקמת הארנה אמונה החברה הכלכלית בתכנון משרד אדריכלים גולדשמידט ארדיטי בן נעים ובשיתוף משרד האדריכלים הבריטיPOPULAOU , היא תכיל 6000 מקומות ישיבה לאירועי ספורט ועוד 4000 בעמידה במופעי מוסיקה ותרבות. בסך הכל היא תשתרע על שטח של 18 אלף מ"ר ושטח הזירה הראשית יכול להתרחב עד ל- 5000 מ"ר.

החודש נרשמה התקדמות ממשית לתוכנית עם אישור תקציב של 214 מיליון ₪ שמקורות המימון שלו מהטוטו, הלוואה וקרן נדל"ן.המיקום במתחם ה-1000 נבחר בעיקר בשל הנגישות הגבוהה על עורקי תחבורה ראשיים כמו תחנת רכבת משה דיין וחיבור איילון דרום וכביש 431. כמו כן קו הרכבת הקלה, הקו החום, צפוי להתחיל את מסלולו במתחם ה-1000, לחצות את העיר ולהגיע עד באר יעקב, רמלה ולוד.

ראש העירייה, דב צור, אמר: "הושקעה מחשבה רבה בתכנון הארנה על מנת שתיתן מענה לכל אירוע. אני משוכנע שהארנה המתקדמת והחדשנית, שתוקם בסמוך לעורקי תחבורה ראשיים, לא תיפול ברמתה ואיכותה מהיכלי ספורט ומופעים בארץ ובעולם".

מעבר לחלל המרכזי, הארנה תכלול גם אולם אימונים, אזורי התכנסות, חדרי שחקנים, שופטים, עיתונאים, מלתחות, תאי VIP, מסחר, מסעדות, אחסנה ועוד.

הדמיות:

גולדשמידט ארדיטי בן נעים אדריכלים


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה