ראשון לציון חוגגת עצמאות



זמרים, רקדנים, הרכבים ולהקות יופיעו בשמונה במות ברחבי העיר * העיר תתקשט בתאורת לד ודגלולים * ראש העירייה, דב צור: "מזמין את כל התושבים ליהנות מההיצע התרבותי המגוון"

ראשון לציון תציין את יום העצמאות ה-70 למדינת ישראל בחגיגות בשמונה מוקדים מרכזיים ברחבי העיר- גן המושבה, בית העם, פארק הזיכרון, פארק שקמה, שיכון המזרח, רמת אליהו, מתחם הרובע ונווה חוף. זמרים, להקות, רקדנים והרכבים רבים צפויים להופיע במהלך הערב החגיגי המציין את ההכרזה על הקמת מדינת ישראל.

אז מי יגיע לראשון לציון? עילי בוטנר וילדי החוץ, עידן יניב, גליקריה, דקלון וסגיב כהן, קובי אפללו ושמעון בוסקילה, ירדנה ארזי, רגב הוד, בלקן ביט בוקס, איב אנד ליר וטונה, שיר לוי, אבי וואסה ועוד. הילדים ייהנו מהופעות של משה דץ והכבשה שושנה, הילה הכל יכולה, דור הגיבור ועוד. כמו כן, על הבמה יעלו להקות והרכבים עירוניים. כמיטב המסורת יתקיימו בכל בימות האירועים מופעי זיקוקים מרהיבים.

ראש העירייה, דב צור: "אני מזמין את כל התושבים לחגוג את יום הולדתה ה-70 של מדינתנו וליהנות מההיצע התרבותי המגוון בחגיגות יום העצמאות בעיר. במהלך החודשים הקרובים יתקיימו עשרות אירועים ברחבי העיר לציון שנת ה-70 למדינת ישראל. חג שמח לתושבי העיר".

דבר מחזיקת תיק התרבות קרן דנה: "אני מזמינה את תושבי העיר להגיע וליהנות מחגיגות שנות ה70 למדינה. החגיגות יתקיימו בבמות ברחבי העיר שיתנו מענה לכלל הגילאים במופעים מגוונים לצד הזיקוקים המרהיבים. זו השנה החמישית שבה יהיו מופעי ילדים בשלוש במות שיפתחו את החגיגות. בעלי מוגבלות פיזית יוכלו להגיע לאזור הבמות בתאום מראש. יחד נשמח ונניף בגאווה את הדגלים, חג עצמאות שמח".

מנכ"ל החברה לתרבות, ספורט ונופש, המפיקה את האירועים, אלי פולק: "כבכל שנה, גם השנה דאגה החברה העירונית להקים שמונה במות מלאות שמחה ותוכן עם מיטב האמנים, להקות מחול וזמר ומפגן זיקוקי דינור". גם בחברה לביטחון וסדר ציבורי נערכים לקראת אירועי יום העצמאות, בשיתוף עם משטרת ישראל. מאות שוטרים, מאבטחים, סדרנים ומתנדבים ישמרו על הסדר הציבורי במהלך האירועים.

כמדי שנה, ראשון לציון תתקשט בקישוטי תאורה שיתרמו לתפאורה מוארת וצבעונית לאווירת החג.  לאורך רחוב הרצל יותקנו קישוטי תאורה על עמודים, כך גם ברחובות ז'בוטינסקי, הכרמל וזד"ל. ברחוב רוטשילד מהרצל ועד ז'בוטינסקי יוצבו קישוטים על עמודי התאורה ונטיפים ביניהם.

בגן המושבה יותקנו נטיפי תאורה בין העמודים בשדרה. במדרחוב רוטשילד יוצבו נטיפי תאורה על עמודים וכן על המרפסות הפונות למדרחוב.

בנוסף תציב העירייה דגלים בשכונות קרית ראשון, שיכון מזרח, נחלת יהודה, נווה חוף, רמת אליהו ונווה ים. דגלים יוצבו גם בחוף הים. בסמוך לבית העלמין הצבאי ובצירים ראשיים כמו  משה דיין, הרצל, ז'בוטינסקי, הכרמל, ירושלים, שדרות יעקב, יגאל אלון, שדרות נים ועוד. יש לציין כי במהלך העבודות ימשיך אגף החשמל בעירייה בתחזוקה השוטפת של התאורה העירונית ושלטי העיר.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה