צימרים בדרום זה כל מה שדרוש לכם




בדרך כלל אנשים שחושבים על חופשה קצרה חושבים מייד על צימר מפנק שנמצא באזור ראש פינה או באזורים צפוניים אחרים.

עם זאת, הגיע הזמן להיזכר גם בדרום המקסים שלנו, כי למעשה דרום הארץ זה אחד מהאזורים הכי יפים שיש. לכן, אם גם אתם רוצים לנסוע רק שניכם, או שאולי אתם חושבים לקחת גם את הילדים לבילוי, צימרים שונים בדרום יוכלו להתאים לכם. צימרים בדרום יפגישו אתם עם נופים יפים ועם אינספור פעילויות שמהן ניתן ליהנות בחופשה, אז למה לחשוב פעמיים? זה לא משנה מתי בפעם האחרונה התנתקתם קצת מחיי היום יום כי בכל מקרה כל בילוי כזה מטעין באנרגיות חדשות וטובות כך שזה מומלץ בחום.

איך לבחור צימרים בדרום?

לא קל לענות על השאלה הזאת. אומנם זה נכון שמצד אחד זה נפלא שיש הרבה צימרים מפנקים בדרום, אך מצד שני, איך בוחרים ביניהם בכלל? הניסיון שלנו מוכיח שבין אם אתם מחפשים צימרים בדרום ובין אם אתם מחפשים צימרים במקומות אחרים בארץ, כדאי יהיה לברר:

  • באיזה אזור בדיוק נמצא הצימר וכמה זמן נסיעה יש לכם אליו?
  • מה הגודל של הצימר ולכמה נופשים הוא יכול להתאים?
  • האם יש בצימר גם שטח חיצוני כמו גינה או מרפסת?
  • האם יש מתקנים משותפים כמו בריכה, מקום לעשות ברביקיו ועוד?

בנוסף לכך, אם אתם שייכים לאותם האנשים שנוסעים לחופשה ורוצים גם לבשל, אין ספק שכדאי לבדוק האם יחידת האירוח כוללת גם מטבח. מציאת צימר בדרום הפכה להיות יותר פשוטה בשנים האחרונות שכן בימינו יש אתרי אינטרנט שמיועדים לכך, מה שאומר שאין סיבה להתעצל וכדאי לחפש כבר עכשיו את הצימר המושלם. בנוסף לכך, כדאי גם לעיין בחוות הדעת השונות כדי להבין על איזה צימרים כולם ממליצים.

מתי הכי משתלם לכם לנסוע?

רוב האנשים שחושבים על השכרת צימר כזה או אחר בדרום חושבים, באופן טבעי, על השכרת צימר בשישי-שבת. עם זאת, כדאי לדעת שברוב המקרים צימרים בדרום בסוף השבוע יקרים פי כמה ולכן עדיף לבדוק האם זה אפשרי מבחינתכם לצאת לחופשה דווקא באמצע השבוע. אתם תראו שלא רק התעריפים של הצימרים יותר זולים, אלא גם האזור כולו נעים יותר לטיולים. בדרך כלל הכבישים יותר פנויים ואפילו אפשר ליהנות ממחירים יותר זולים באתרים תיירותיים שאולי תרצו לבקר בהם בדרום. לקחת לעצמכם חופשה של לילה או שניים באמצע השבוע זה מסוג אותם הדברים שלא תצטערו אליהם, אז למה אתם מחכים? זה לא משנה אם אתם נוסעים לבד, עם חברים או עם הילדים, כי בכל מקרה הדרום מקסים ובוודאי תחזרו מהטיול הזה עם טעם של עוד. הזמינו לכם צימר כבר עכשיו ותראו שלא תוכלו לחכות לחופשה הבאה שלכם.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה